„Nem mindegy, hány fokon tároljuk a csokit, ahogy az sem, hogyan tároljuk a veszélyes anyagokat”
A jelenlegi versenyhelyzetben azok a szolgáltatók tudnak előrelépni, akik magas műszaki színvonalat, megbízható működést kínálnak. Ilyen szolgáltató a szerződéses logisztikával foglalkozó Raben Trans European Hungary Kft. is, akik magas szakértelemmel rendelkeznek a veszélyes áruk logisztikájában ugyanúgy, mint az élelmiszerek kezelésében. Árvai Csaba ügyvezető igazgatóval beszélgettünk.
hvg.hu
13 napja
A Temu robbanása boldogságot jelent a magyaroknak, de a bűnözők sem alszanak
Megjelent a friss e-kereskedelmi rangsor, amit idén a PwC készített el. A magyar vásárlók számára a legfontosabb az ár, tavaly több mint 463 milliárd forintot költöttünk online vásárlás
economx.hu
17 napja
Mégsem adják el a Cserpest
„A cégeladás egy múló bolondéria volt” – nyilatkozta a Hetek című hetilapnak a kapuvári székhelyű Cserpes Sajtműhely alapító-tulajdonosa.
portfolio.hu
308 napja
Gyilkos versenyben maradnak alul a magyarok: a csődhullám közepette törnek előre a multik
Az elmúlt időszak a diszkontok térnyeréséről szólt Magyarországon. Amíg a három hazai üzletlánc egységeinek száma hat év alatt több mint 9 ezerről 7 ezerre csökkent, addig a multik növekedtek – derült ki a Területi Statisztika júliusi számában megjelent elemzésből. A hazánkban működő élelmiszer-ellátási láncok hálózatának formálódása, 1989–2023 című cikkében Sikos T. Tamás és Szendi Dóra, a Miskolci Egyetem kutatói azt írják, hogy a jövőben a piacon további jelentős koncentrációs folyamatok várhatók.
portfolio.hu
333 napja
Az Unilever leépíti az európai alkalmazottak egyharmadát
Az Unilever azt tervezi, hogy 2025 végéig leépíti európai állásainak egyharmadát – közölte a mindennapi fogyasztási cikkekre szakosodott óriáscég. Az Unilever már márciusban bejelentette
economx.hu
359 napja
Helycsere történt a magyar kiskereskedelemben – Csökkent a Tesco forgalma
Nehéz éven vannak túl a hazai kiskereskedelmi láncok, hiszen a rekord magas infláció és a reálbércsökkenés visszavetette a vásárlási kedvet. A Trade Magazin összesítése szerint a szektor tavaly bruttó 7900 milliárd forint bevételt termelt, 1000 milliárd forinttal többet, mint egy évvel korábban, de ez a növekmény nagyrészt az infláció eredménye. A cégek rangsorában történt egy csere is.
portfolio.hu
399 napja
Megjelent a webáruházak rangsora
Magyarország legismertebb és legnagyobb webáruháza továbbra is az eMAG, míg a második legismertebb és legnagyobb online kereskedő stabilan az Alza.hu. A két legnagyobb webpláza ráadásul 2023-ban sokat közeledett egymáshoz - derül ki a GKID és a Mastercard rangsorából.
portfolio.hu
403 napja
Remekelt az Ariel és a Gillette gyártója
Tíz százalék feletti éves profitbővülést célzott meg a Procter & Gamble.
444 napja
Nyet Mere: Mégsem jön Magyarországra az olcsó orosz bolt?
Egyelőre semmilyen konkrét jel nem utal a Mere orosz hátterű áruházlánc magyarországi terjeszkedésére. A rendkívül olcsó, „fapados” árairól híres diszkonthálózat hazai terveiről
economx.hu
459 napja
Belenéztünk a vásárlás jövőjébe: tetszett, amit láttunk
A gépi látás, illetve a mesterséges intelligencia rohamos fejlődésének köszönhetően világszerte és hazánkban is egyre nagyobb teret hódítanak az önkiszolgáló kasszák, illetve a szinte
economx.hu
495 napja
Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac
Várkonyi Balázs stratégiai együttműködésre lép az Avokadoval, így az ED Group Kft. részesedést szerez a népszerű bevásárlóplatformban. A társulással a hazai online kiskereskedelem képének átalakítását tervezik, céljuk, hogy 5-10 százalékot szakítsanak ki az FMCG szektorból.
piacesprofit.hu
509 napja
Gyorsan vált piacvezetővé a Kifli.hu
A Kifli 4 éves fennállása alatt több mint 200 ezer ügyfelet szolgált ki. Ez a lélekszám, a "Kifli város", Magyarország második legnagyobb közössége. A vásárlók kedvence természetesen továbbra is a nosztalgia kifli, ebből vesznek a legtöbbet. És habár a Kifli jóval több, mint pékség: a tavalyi évben 213.875 kenyér sült a saját üzemükben.
piacesprofit.hu
535 napja
Menü