100 milliót kértek digitális liftreklámra az Infoscreen vállalkozói

100 milliót kértek digitális liftreklámra az Infoscreen vállalkozói

Gubicza Mátyás és Gubicza Richárd innovatív projekttel érkeztek a Cápákhoz, amivel a társasházak lakóinak életét szeretnék megkönnyíteni. Mátyás zuhanyzós élménye ihlette a három komponensből álló rendszert, ami digitális faliújságként, videós hirdetési felületként és mobil applikációként funkcionál, jelenleg 82 társasházban. További terjeszkedéshez 100 millió forintra lenne szükségük, amiért a befektetők 20%-os részesedést kapnának az Infoscreen vállalkozásból.

#videó #adásrészletek #digitális #reklám #ajánlat #cápák között #pitch #infoscreen #gubicza mátyás #gubicza richárd

rtl.hu logortl.hu

497 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü