Elszabadultak az indulatok és a milliók a Cápák között stúdiójában
A magyar Willy Wonka komumbiai csokival, a Redpower vállalkozója pedig gyógynövénye almalével kínálta az éhes Cápákat. Az ételek mellett a befektetők egyéb érzékszerveire is próbáltak hatni a vállalkozók. Az Infoscreen megálmodói digitális faliújsággal, a Collarful vállalkozója saját készítésű kutyakiegészítőkkel, a 7scents alapítója pedig személyre szabott illatmintákkal érkezett a Cápákhoz.
rtl.hu
497 napja
100 milliót kértek digitális liftreklámra az Infoscreen vállalkozói
Gubicza Mátyás és Gubicza Richárd innovatív projekttel érkeztek a Cápákhoz, amivel a társasházak lakóinak életét szeretnék megkönnyíteni. Mátyás zuhanyzós élménye ihlette a három komponensből álló rendszert, ami digitális faliújságként, videós hirdetési felületként és mobil applikációként funkcionál, jelenleg 82 társasházban. További terjeszkedéshez 100 millió forintra lenne szükségük, amiért a befektetők 20%-os részesedést kapnának az Infoscreen vállalkozásból.
rtl.hu
497 napja
Menü