Nőalázással autót árulni? - szakértők véleménye a reklámkampányról

Nőalázással autót árulni? - szakértők véleménye a reklámkampányról

A Nissan legújabb magyarországi reklámkampánya nagy felháborodást váltott ki. A hirdetésekben olyan szexista szlogenekkel próbálták népszerűsíteni az X-Trail modelljüket, amelyek sokak szerint sértenek, tárgyiasítják a nőket, és a toxikus maszkulinitást erősítik. A botrány kirobbanását követően a Nissan visszavonta a kampányt, de a döntés hátteréről nem adott kielégítő magyarázatot. A témáról Mérő Vera, a Nem Tehetsz róla, Tehetsz Ellene alapítója, Guld Ádám, médiakutató, kommunikációs szakember és Wolf Gábor, marketing guru beszélt a Reggeliben.

#videó #adásrészletek #rtl #autó #reggeli #nissan #guld ádám #mérő vera #reklámkampámy #wolf gábor

rtl.hu logortl.hu

136 napja

Amikor a MÁV-balesetekből inspirálódik a trash, az veszélyes terep

Amikor a MÁV-balesetekből inspirálódik a trash, az veszélyes terep

A Cretins Kretének csatorna Fülhallgató című száma sokakat megbotránkoztatott, a készítők szerint viszont egy fekete humorú paródia, amelyben a biztonságos közlekedésre akarták felhívni a figyelmet. Az eset kapcsán Guld Ádám médiakutatót kérdeztük, trash videókkal tényleg fel lehet-e hívni a figyelmet hasonló problémákra.

#after #trash #életmód #botrány #máv #fülhallgató #guld ádám

telex.hu logotelex.hu

255 napja

Már a YouTube-nak is sok volt, amit IShowSpeed legutóbb csinált

Már a YouTube-nak is sok volt, amit IShowSpeed legutóbb csinált

Újabb kihívás videóval jelentkezett a megbotránkoztató viselkedéséről ismert IShowSpeed influenszer: egy gyorsan száguldó autót próbált meg állva átugrani. Bár nem lehet tudni, hogy mesterséges intelligencia segítségével készült-e a felvétel, de megvan a kockázata, hogy a rendkívül veszélyes mutatványt más fiatalok is megpróbálják leutánozni. Ez már a YouTube-nak is sok volt, és lépett az influenszerrel szemben. Hogy mit, azt Guld Ádám médiakutatóval, kommunikációs szakemberrel elemeztük ki a Reggeliben.

#videó #adásrészletek #rtl #bulvár #youtube #reggeli #guld ádám #ishowspeed

rtl.hu logortl.hu

331 napja

Kicsoda a Budapesten vicsorgó IShowSpeed, és miért követi őt ennyi fiatal?

Kicsoda a Budapesten vicsorgó IShowSpeed, és miért követi őt ennyi fiatal?

Külső szemlélőként felfoghatatlan, hogyan szólíthat meg sok millió fiatalt botrányos videóival a nemrég Budapesten is végigszáguldozó, 19 éves IShowSpeed amerikai influenszer, tartalomgyártó. Guld Ádám médiakutatóval, kommunikációs szakemberrel a Reggeliben megpróbáltuk megfejteni, vajon mivel képes lekötni követői figyelmét az ugató, vicsorgó, erkölcsi szempontból veszélyes közösségimédia-sztár, aki attól sem riad vissza, hogy fizikai épséget kockáztató tartalmakat is gyártson. A szakértő a szülőket is figyelmeztette, hogy próbáljanak párbeszédet kezdeményezni a gyerekeikkel, és magyarázzák el nekik, hogy ezek a teljesítmény nélküli tartalmak miért nem követendő példák.

#videó #adásrészletek #rtl #közösségi média #trash #életmód #influenszer #reggeli #guld ádám #médiakutató #ishowspeed

rtl.hu logortl.hu

349 napja

Megszólalt a médiakutató az influenszerbotrányról

Megszólalt a médiakutató az influenszerbotrányról

Két influenszer-esemény is volt hétvégén Budapesten, mind a kettő nagyon sok fiatalt tudott megmozgatni, foglalta össze Guld Ádám médiakutató. A szakértő magánemberként úgy gondolja, méltatlan helyzetbe hozták a cégek az eseményeken résztveő fiatalokat. Miért reagáltak az emberek hevesen az eseményekre? Ez lehet a jövő marketingfogása? Kiderül a videóból.

#belföld #videó #adásrészletek #rtl #budapest #reggeli #pénzosztás #guld ádám #médiahack

rtl.hu logortl.hu

445 napja

Black Mirror Budapesten – Hogy jutottunk oda, hogy gyerekek sikítva tapossák egymást ezerforintosokért?

Black Mirror Budapesten – Hogy jutottunk oda, hogy gyerekek sikítva tapossák egymást ezerforintosokért?

Aki akár csak pár másodpercet is látott a magyar influenszer szombati pénzszórós akciójából, valószínűleg próbálta megfejteni, vajon milyen jelenségek vezettek a disztópikus jelenetekig. Guld Ádám médiakutató szerint az okok közt a Z és alfa generáció elmagányosodása áll, amit a reklámpiac remekül tud kapitalizálni. Mindez kevésbé lenne problémás, ha a befutott tiktokkerek egy jó része nem lenne teljesen érzéketlen a társadalmi valóságunkra.

#életmód #influenszer #sneaker #balázs kicks #guld ádám #mobilfox #médiakutató

telex.hu logotelex.hu

446 napja

Nem politizál és nem dumál vissza a jövő influenszere

Nem politizál és nem dumál vissza a jövő influenszere

Idén már nem szöveget, hanem önálló videós történeteket készít a mesterséges intelligencia.

#belföld #podcast #ce napi #ce femina #mesterséges intelligencia #2024 #indexvideó #kibeszélő #kibeszélő podcast #trendek #folyamatok #guld ádám

index.hu logoindex.hu

494 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü