Érdemes hazait választani, erre kell figyelni a vásárláskor
A fenntarthatósági hét apropóján edukációs kampányt indított a Magyar Termék a védjegyes termékek fontosságáról. Benedek Eszter ügyvezető szerint így a diákok nemcsak a hazai termékeket
economx.hu
79 napja
A PENNY évről évre elsőként hozza forgalomba a magyar termést – ezzel friss lendületet adva a gazdáknak és a hazai gazdaságnak
Március közepétől már találkozhatunk az idei szezon friss magyar zöldség-gyümölcseivel a PENNY polcain, azt azonban már kevesebben tudják, mennyi fenntarthatósági szempont, illetve hazai
economx.hu
105 napja
Számok bizonyítják a kínai kereskedelmi hatalmat Magyarországon
Tovább növekedett az e-kereskedelem forgalma 2024-ben. Ehhez viszont már lényegében alig van köze a magyar webshopoknak, a kínaiaknak viszont annál több. A PwC legfrissebb Digitális Kereskedelmi
economx.hu
143 napja
Szeretik a magyarok az AI-t – nem is gondolná, hogy miért
A hazai vállalatok nagy része már használja a mesterséges intelligenciát. A fiatalok körében 80 százalékos a használati arány. A mesterséges intelligencia (AI) jelentősen növeli a hazai
economx.hu
310 napja
Magyar eperként sózzák el az olcsó import gyümölcsöt
Beindult az eperszezon, ami utcára csalta az alkalmi árusokat, akik a kilónként 1500-2000 forintért kínált, „mézédes” gyümölcsöt gyakran magyar eperként kínálják, de valójában vegyszerekkel
economx.hu
433 napja
Úgy visszük a hazait, mintha nem lenne holnap
Minden második vásárló a hazai termékeket teszi a kosarába, szerintük ez egyet jelent a biztonsággal. Újabb állomásához érkezett „A hazaiban több van” című kampánysorozat. A Magyar
economx.hu
481 napja
Szívesebben fogyasztunk hazai élelmiszert, de ruházatból jó az olcsóbb külföldi is
A hazai fogyasztók nagy többségben előnyben részesítik a magyar élelmiszert, de a bútoroknál, ruházatnál és a kozmetikumoknál azonban más a helyzet. A Századvég Konjunktúrakutató Zrt.
economx.hu
488 napja
Menü