Miközben a NER-es cégek milliárdokat kaszálnak, a BKV idén alig 33 millióval nagyobb bevételre számít a reklámfelületek értékesítéséből

Miközben a NER-es cégek milliárdokat kaszálnak, a BKV idén alig 33 millióval nagyobb bevételre számít a reklámfelületek értékesítéséből

Milliárdokat söpörnek be a fővárosi lámpa- és hirdetőoszlopok, járművek, utasvárók reklámfelületeit hasznosító cégek, miközben az önkormányzati vállalatok alig örülhetnek - derült ki körképünkből.

#belföld #budapest #bkv #fővárosi közgyűlés #reklámfelület #reklámtorta #jcdecaux #peron reklám kft. #promix zrt. #publimont kft. #hirdetőoszlopok

nepszava.hu logonepszava.hu

21 napja

Outdoor reklám a nyerő, a tévéreklám már a kutyát sem érdekli – mutatjuk, mi hat még az emberekre

Outdoor reklám a nyerő, a tévéreklám már a kutyát sem érdekli – mutatjuk, mi hat még az emberekre

Egyre komolyabb a szerepe a köztéri reklámfelületeknek. Az internetes oldalak és a televízió szerepe halványodott.

#közösségi média #a hagyományos média hirdetési relevanciája #jcdecaux #közterületi hirdetések #közterületi reklám #outdoor plakát #outdoor reklám

 logo

247 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü