Miközben a NER-es cégek milliárdokat kaszálnak, a BKV idén alig 33 millióval nagyobb bevételre számít a reklámfelületek értékesítéséből
Milliárdokat söpörnek be a fővárosi lámpa- és hirdetőoszlopok, járművek, utasvárók reklámfelületeit hasznosító cégek, miközben az önkormányzati vállalatok alig örülhetnek - derült ki körképünkből.
nepszava.hu
21 napja
A világátlag duplája lesz a magyar reklámpiaci növekedés, köszönhetően a választásoknak is
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 754,4 milliárd dollárt, ami 5 százalékos bővülést jelent az előző évi 718,6 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által frissen közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme csaknem a duplája lesz a világátlagnak.
piacesprofit.hu
401 napja
Nagyot fogyott a reklámpiac 2023-ban
A kimagasló infláció miatt reálértéken erős apadás mutatkozott mind a hazai média reklámbevételében, mind a kommunikációs szektorok bevételében: az előbbi 6,6 százalékkal, az utóbbi 3,1 százalékkal csökkent tavaly az előző évihez képest. Ehhez csak kismértékben járult hozzá, hogy az állami cégek kommunikációs költéseit jelentősen visszafogták.
hvg.hu
474 napja
Menü