Ők uralják ma a magyar internetet – itt a 2025-ös influenszerlista
Idén is elkészült a húsz legértékesebb magyar influenszer toplistája. A TheVR harmadik alkalommal uralja az első helyet, és évről-évre egyre több új TikTok sztár is feltűnik a rangsoron.
economx.hu
65 napja
Minden marad a régiben, mégse védi meg az adatait a Google
Az eredeti tervekkel szemben nem tűntetik el a harmadik féltől származó hirdetési sütiket a Chrome böngészőből. Ennek ellenére nem kerül a süllyesztőbe a Privacy Sandbox nevű kezdeményezés
economx.hu
70 napja
Meglepő, hogy hol nem foglalkoznak a nyugdíjasokkal
A reklámokban minimálisan szerepet kapnak.
piacesprofit.hu
85 napja
Szakmai konferencián vitatja meg az MI hatását a marketingre a Digital Hungary Klub
Április 9-én tart konferenciát "Embertelen marketing!" címmel a Digital Hungary Klub. A szakmai napon előadást tart Mérő László matematikus is, és a szakma több jeles képviselője vitatja majd meg, milyen hatással van a hagyományos marketingre a mesterséges intelligencia.
infostart.hu
104 napja
Stabil bevételi számokkal zárta 2024-et az RTL Group
Közzétette 2024-es jelentését az RTL Group. A cég bevétele gyakorlatilag szinten maradt, a nyereségessége viszont csökkent. Jó hír a streaming-bevételek felfutása és a digitális reklámbevételek emelkedése. A magyar leányvállalat számaival külön cikkben foglalkoztunk, ami ezen a linken érhető el.
portfolio.hu
108 napja
Így győzte meg a marketing az amerikaiakat arról, hogy büdösek
Egy elszánt diáklány, egy bibliaárus reklámszövegíró, egy hosszú, forró nyár és néhány merész beszólás kellett ahhoz, hogy az izzadásgátlók kötelező piperecikké és több tízmilliárd dolláros biznisszé váljanak. Pedig csak egy hajszálon múlt, hogy nem dőlt be az üzlet.
telex.hu
140 napja
Már algoritmusok is irányítják a médiaköltések többségét
A globális reklámköltések összértéke jövőre várhatóan eléri a 817,7 milliárd dollárt, ami 5,9 százalékos bővülést jelent a 2024-re várható 772,4 milliárd dollárhoz képest – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac várható növekedési üteme – 5,6 százalék – alig valamivel marad a világátlag alatt.
piacesprofit.hu
194 napja
A reklámipar továbbra is száguld
Főként a digitális hirdetések tarolnak egy friss kutatás szerint.
208 napja
Annyira pörög a reklámipar, hogy már az ezermilliárd dollárt súrolja a techcégek bevétele
Olyan számokat produkál a reklámpiac, hogy degeszre keresi magát néhány szerencsés aktor a techszektorban. Minden jel arra mutat, hogy a globális reklámipar várhatóan történelmi mérföldkőhöz
economx.hu
208 napja
PwC: ezermilliárd dollár felett a globális reklámbevételek 2026-ban
A globális reklámbevételek 2026-ban el fogják érni az ezermilliárd dollárt – ez derült ki a PwC idén 25. alkalommal elkészített, 53 országra és 13 ágazatra kiterjedő felméréséből. Világszinten továbbra is az Amerikai Egyesült Államok lesz a világ legnagyobb fogyasztási és reklámozási piaca, ahová 2023-ban is a globális kiadások több mint egyharmada áramlott, de gyors növekedést mutat India és Kína is.
infostart.hu
338 napja
A hirdetési piacon is veri a Netflixet az Amazon Prime
Kifizetődik az e-kereskedelmi óriás befolyása a reklámpiacon.
341 napja
Mégsem válik meg a felhasználók megfigyelését megkönnyítő sütiktől a Google
Eredetileg 2022-re akarták megtisztítani a keresőóriás böngészőjét az online hirdetési piac egyik alapvető eszközétől, ám most végleg elálltak az azóta csúszó projekttől. A harmadik
economx.hu
347 napja
Nagy változás jön a Netflixnél: erre készülhetnek felhasználók tömegei
Több kanadai és brit felhasználót is értesített a Netflix, hogy július 13-ától megszüntetik a legolcsóbb, reklámmentes előfizetési csomagjukat - szúrta ki a The Verge .
portfolio.hu
368 napja
A világátlag duplája lesz a magyar reklámpiaci növekedés, köszönhetően a választásoknak is
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 754,4 milliárd dollárt, ami 5 százalékos bővülést jelent az előző évi 718,6 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által frissen közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme csaknem a duplája lesz a világátlagnak.
piacesprofit.hu
399 napja
Ilyen is csak nálunk van: behúzták a féket a költekezésben
A régióban egyedüliként nálunk értéktelenedett el a média reklámárazása, a cégek kevesebbet költenek hirdetésre. Ez derül ki a Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező-
economx.hu
439 napja
Menü