Kínába jár megtanulni a Ford vezérkara, hogyan kell manapság autót gyártani
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója azt monda egy interjúban, hogy megalázónak érzi a kínai autógyártók fölényét az elektromos autók gyártásában, ezen belül különösen a fedélzeti elektronika tudásában.
totalcar.hu
3 napja
Ezzel a magyar tervezőszoftverrel radikálisan csökkenthető egy új autómodell fejlesztési ciklusa
Sokan teszik fel a kérdést, hogy miért válik egyre versenyképtelenebbé az európai autógyártás az ázsiai, főként kínai versenytárakkal szemben. Az okok szerteágazók, de egészen biztos, hogy jelentősen közrejátszik az új modellek fejlesztési ciklusideje, amely kétszer hosszabb, mint a kínai konkurenciáé. Ahhoz, hogy Európa is felvegye a tempót, új tervezési megközelítésre és a döntési folyamatok radikális újraszervezésére van szükség. Nem egyszerű ez a sokszor 30-40 éves alapokon működő, jelenleg általánosan használt CAD tervezőszoftverekkel, azonban egy hazai vállalat, a Sharp3D erre nyújt megoldást. 3D modellezéssel, a tervek gyors és felhasználóbarát megosztásával, virtuális valósággal dolgozik, és míg korábban egy adott terv 2 hét alatt készülhetett el, a magyar innovációval drasztikusan, napi 4-re nőtt a termelékenység. A megtakarítás költsége százezer dollárokban mérhető, ami az egyre feszesebb versenyben nem elhanyagolható tényező. A vállalat interaktív sajtóeseményén jártunk.
portfolio.hu
17 napja
Kínai technológiával és tengernyi AI funkcióval érkeznek a jövő Toyotái
A Toyota kínai segítséggel erősíti a pozícióját az ázsiai plug-in hibridek és villanyautók között.
totalcar.hu
22 napja
Magyarországon a Leapmotor
A kínai Leapmotor modelljei Magyarországon is elérhetővé váltak az Emil Frey importőri tevékenységének köszönhetően. Ezzel pedig be is mutatkozott a legolcsóbb villanyautó, amely jelenleg nálunk kapható.
the-zone.hu
26 napja
Új kínai autómárka gurult be Magyarországra
A Leapmotor 2019 óta értékesít elektromos járműveket.
piacesprofit.hu
26 napja
Több mint 1100 kilométert megy a konnektorról tölthető Omoda 9
Tele van máshonnan gyanúsan ismerős részletekkel az Omoda 9, de a konnektorról tölthető hibrid hajtás és a csendes utastér önmagában megmutatja, hogy a kínaiak felveszik a kesztyűt a szabadidő-autók sűrűjében.
player.hu
26 napja
Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka
Az elektromos autókat gyártó kínai NIO bevétele 22 százalékkal, vesztesége 30 százalékkal nőtt az idei első negyedévben éves összevetésben.
piacesprofit.hu
32 napja
Már nem 2 millió forintot veszít minden autóján a Xiaomi
Kínában veszik a Xiaomit, mint a cukrot, és az SUV-t még csak most kezdik majd forgalmazni.
totalcar.hu
35 napja
Kínai autó féláron Kínában – kitört az árverseny a gyártók között
Átszámolva hárommilió forint alatt is lehet autót vásárolni Kínában.
magyarnemzet.hu
38 napja
Európában is kapható a Lynk & Co 08
A Lynk & Co legújabb Európában is kapható modellje egy konnektoros hibrid SUV, mely egészen komoly 200 kilométeres elektromos hatótávval rendelkezik. A kocsitól nem vár mást a kínai gyártó, mint hogy az eddigi eladásokat megsokszorozza, ezzel a márkát megerősítve az európai piacon is.
the-zone.hu
39 napja
Díjazták a formáját a magyar tervezésű kínai autónak
Rangos elismerést nyert el a Geely hamarosan Európában is kapható elektromos SUV-ja, az EX5.
magyarnemzet.hu
41 napja
Rendhagyó szabadidő-autót készítettek a VW formatervezői
Hat évvel megalapítása után a kínai Jetta márka megtalálta a saját arculatát. De nem ismerős valahonnan?
magyarnemzet.hu
41 napja
Kína-kutató a BYD budapesti központjáról: A kínai állam kifejezetten tiltja a cégeinek a technológia kivitelét
Valószínűleg nem a kínai kormányzat, hanem a BYD vezetése döntötte el, hogy Magyarországra hozzák a cég európai központját – mondta a Telexnek Matura Tamás. A Kína-szakértő szerint nagy kérdés, hány magyar dolgozik majd a vállalat 2000 fős budapesti irodájában.
telex.hu
50 napja
Menü