Hamarosan érkezik az MG új modellje
A Cyber X nevű modellt a Sanghaji Autószalonon mutatják be.
totalcar.hu
83 napja
Teljesen új külsőt kap az új MG4
A második generáció külsőre egy teljesen új modell lett.
totalcar.hu
107 napja
Nálunk is népszerűek a kínai autómárkák
A BYD hatalmasat ugrott tavaly 2023 óta, ha csak az elektromos modelleket nézzük, magabiztosan áll a dobogó tetején.
magyarnemzet.hu
144 napja
A sportos eleganciától a guruló kastélyig - Válogatás a Népítélet sportos oldtimer zugából
Van itt olasz, angol, német. Mi a közös? Egykor pérmium autók voltak. Vajon milyenek 20-30 éves használt vasakként?
totalcar.hu
161 napja
Ezek az autók idén már OT rendszámot kaphatnak
Ahogy telnek az évek, egyre modernebb autók töltik be a muzeális minősítéshez szükséges 30 éves kort, idén már az 1995-ös újdonságok is veteránok.
totalcar.hu
176 napja
Izginek tűnő, olcsó villanyautó, semmi több - Teszt: MG4 64 kWh Comfort - 2024
Az MG4 a katalógusadatok alapján egy szerethető eszköznek tűnik, de a mindennapi használat már más tészta.
totalcar.hu
195 napja
Az MG-nél alapfelszereltség lesz a félszilárdtest-akkumulátor
A kínai kézben lévő márka szerint azonban az új technológia miatt nem kerülnek több pénzbe az autóik.
totalcar.hu
197 napja
Egyelőre megfeneklett a kínai elektromos autók európai terjeszkedése
Októberben az új vámtarifák bevezetését követően tovább csökkent az Európában eladott kínai elektromos autók aránya.
infostart.hu
217 napja
Bugattit tervezett, most MG-ket rajzol
Akit komolyan vehető szakembernek tartanak, azt előbb vagy utóbb Kína magához édesgeti. A Bugatti Veyron egykori tervezője, Jozef Kabaň is átigazolt.
totalcar.hu
232 napja
Változás az MG márka hazai működésében
Jövőre már Magyarországon is a SAIC forgalmazza az MG-ket.
totalcar.hu
241 napja
Nem eszik olyan forrón a ferdehátút - Teszt: MG4 XPower – 2024.
Az MG brutálisan erős villanyautója egyszerre próbálja igazolni az identitását és felpiszkálni a riválisait. Elég lesz ehhez 435 lóerő?
totalcar.hu
251 napja
Autópiac: zuhant a forgalom, a hibridek állják a sarat
Ha így folytatódik, akkor visszaeséssel zárja a 2024-es évet az EU autópiaca.
257 napja
Menü