Milyen esélyei vannak a magyar cégeknek Amerikában és a kínai szupervárosokban?

Milyen esélyei vannak a magyar cégeknek Amerikában és a kínai szupervárosokban?

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége VOSZ) három éve új nemzetközi stratégiát fogadott el, amelyben célul tűzte ki, hogy hatékony globális partnerségeket alakítson ki hazánk gazdaságának hatékonyabb képviseletére és a tagvállalatok segítésére. A program részeként külképviseleteket nyitottak Kínában és az Egyesült Államokban is: a részletekről Kovács Patrikot, a VOSZ társelnökét kérdeztük, aki nemrég fontos pozíciót kapott a B20 Befektetési és Kereskedelmi Munkabizottságában.

#gazdaság #befektetés #vállalkozás #kereskedelem #nemzetközi #kkv #vosz #külképviselet #vállalkozásfejlesztés #külpiac

portfolio.hu logoportfolio.hu

107 napja

Nem kell félni a kifektetéstől!

Nem kell félni a kifektetéstől!

A külpiacok iránt érdeklődő magyar vállalkozásoknak érdemes megfontolniuk a külföldi leányvállalatok általi terjeszkedés, azaz a kifektetés lehetőségét. Ebben a tőkeigényes folyamatban a Kifektetési Magántőkealap adhat megfelelő kezdőlökést a hazai cégeknek. Az adásban Tóth Józseffel, a Focus Ventures vezérigazgató-helyettesével és Horváth Péterrel, az UBM csoport vezérigazgatójával beszéltük át, hogy a gyakorlatban miként valósul meg egy ilyen tőkebefektetés, milyen előnyei és kockázatai vannak a külföldi terjeszkedésnek, illetve milyen kritériumok alapján döntenek a közös együttműködésről.

#podcast #leányvállalat #magántőke #külföldi befektetés #kockázati tőke #ubm #tőkebefektetés #terjeszkedés #kifektetés #külpiac #focus ventures

portfolio.hu logoportfolio.hu

173 napja

Megegyezett az EXIM és az MKIK

Megegyezett az EXIM és az MKIK

Megújította együttműködési megállapodását az Eximbank Zrt. és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. intézménypáros (EXIM Magyarország), valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) - közölték.

#innováció #mkik #vállalkozás #együttműködés #bank #versenyképesség #exim #külkereskedelem #külpiac

portfolio.hu logoportfolio.hu

250 napja

Hogyan válhat egy magyar vállalkozás nemzeti bajnokká?

Hogyan válhat egy magyar vállalkozás nemzeti bajnokká?

Számos magyar vállalat tudott a nemzetközi piacokra történő belépés által nemzeti bajnokká válni. A Bálna Honvédelmi Központban rendezett MBH Makronóm Makroverzum konferencián a résztvevők azt vizsgálták, hogyan lehet a magyar vállalkozásokat, termékeket és márkákat versenyképessé és ismertté tenni a globális piacokon.

#vállalkozás #magyar #vállalat #nemzetközi #makronóm intézet #konferencia #makronóm #magyar vállalat #külpiac #mbh makronóm makroverzum

mandiner.hu logomandiner.hu

390 napja

Szijjártó Péter: egyre sikeresebbek a Magyarországon működő vállalatok

Szijjártó Péter: egyre sikeresebbek a Magyarországon működő vállalatok

Egyre nagyobb külpiaci részesedésre tesznek szert a Magyarországon működő cégek – mondta.

#világ #szijjártó péter #siker #vállalat #külpiac

demokrata.hu logodemokrata.hu

454 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü