„Akkor tudsz a leginkább megmaradni az emberek fejében, ha a saját stílusodat adod, nem pedig kereteket követsz” – írta a gyűlöletplakátokról ismert cég vezetője, miután megnézett egy koncertet
Balásy Gyula annyira élte a Die Antwoord budapesti fellépését, hogy leírta gondolatait a kreativitásról.
telex.hu
13 napja
Rekordmezőnyben taroltak a magyar élményspecialisták az Eventex Awardson
A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group projektjei ismét a nemzetközi élvonalban bizonyítottak: nyolc díjat hoztak el a 2025-ös Eventex Awardsról.
infostart.hu
46 napja
A kormánybarát médiának dobott 441 milliárd forintos jutalomfalat már megakadhat az EU torkán
A magyar kormány évek óta reklámnak álcázott állami hirdetésekkel tolja a neki kedves média szekerét. Az Európai Bizottsághoz benyújtott friss panasz szerint ez a módszer uniós jogot sért, és 441 milliárd forintot kellene visszautalni az államkasszába. A szervezeten nagy a nyomás, hogy ezzel a beadvánnyal már kezdjen is valamit.
telex.hu
55 napja
A hazai PR és a rendezvényes toplisták csúcsán a Lounge Group
A cégcsoport divíziói a PR és a BTL/Event Toplista első és a HR rangsor harmadik helyezését érték el a 2024-es eredményeket összesítő idei M- és Apex-listákon.
infostart.hu
125 napja
A hazai PR és a rendezvényes toplisták csúcsán a Lounge Group
Két kategóriában is a dobogó legfelső fokára állhatott a Lounge Group az M- és Apex-listák díjátadóján.
demokrata.hu
129 napja
A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, amely november 2. és 3. között kerül megrendezésre a Millenárison. Az aktivációra olyan fiatal tehetségek jelentkezését várják, akik szívesen megváltanák a reklám- és marketingszakmába való belépőjüket – akár két cipővásárlás között.A Sneakerness fesztivált tavaly rendezték meg első alkalommal Magyarországon, amire akkor 6 ezren voltak kíváncsiak. Ugyanakkor az előző évi eredmények nemcsak a sneakerfesztivál sikerét igazolták, hanem a Lounge Group, SneakPeek nevű aktivitásáét is, amivel a reklámügynökség a jövő kreatívjainak felkutatását tűzte ki célul a sneaker közösség berkein belül.
nepszava.hu
264 napja
A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége
A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén.
infostart.hu
290 napja
Új, innovatív zenei megoldás mutatkozik be a Művészetek Völgyében
A SONART projekt interaktív élményét a Művészetek Völgyén próbálhatja ki először a nagyközönség.
infostart.hu
348 napja
Csak gazdag képzelőerővel, kreativitással lehet valódi értéket teremteni – Interjú Hidvégi Krisztinával, a New Land Media ügyvezetőjével
Egy cég eredményes működése nagyban függ azoktól az univerzális értékektől is, amelyeket optimális esetben a családunk körében, neveltetésünk során elsajátíthatunk. Az igazi sikerhez ennél is több kell: mielőbb felismerni a változást, az új kihívásokat és dinamikusan reagálni rájuk – vallja Hidvégi Krisztina, a New Land Media ügyvezetője, akivel a reklámszakma jelenéről és jövőjéről beszélgettünk.
403 napja
Nem kíméli az infláció a kormányzati kampányokat sem: Balásy Gyula cégcsoportja 17,6 százalékkal emeli az árait
Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.
hvg.hu
444 napja
Az inflációra hivatkozva több pénzt kér Balásy Gyula cége
A propagandát gyártó kommunikációs cég 17,6 százalékkal emelte az árait. Utólag.
magyarnarancs.hu
444 napja
Menü