A boldogtalanság hét színe, amivel a szakértők sosem festenék ki a lakásukat
Ahány ember, annyi látásmód, mégis, vannak olyan általános szempontok, amelyeket követve a színeken keresztül vidámságot hozhatunk a családi fészekbe. És akadnak olyan színek is, amelyeket érdemes elkerülni, ha éppen az otthonunk kifestésére készülünk.
hvg.hu
89 napja
Ipar 4.0: a titok, amivel milliárdokat kereshetnek a cégek
Felülni az új technológiai hullámokra nem holmi hóbort, komoly gazdasági növekedést hozhat az ipar 4.0, aki pedig ebbe nem invesztál, komoly hátrányba kerülhet a versenyképességet illetően.
economx.hu
155 napja
A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, amely november 2. és 3. között kerül megrendezésre a Millenárison. Az aktivációra olyan fiatal tehetségek jelentkezését várják, akik szívesen megváltanák a reklám- és marketingszakmába való belépőjüket – akár két cipővásárlás között.A Sneakerness fesztivált tavaly rendezték meg első alkalommal Magyarországon, amire akkor 6 ezren voltak kíváncsiak. Ugyanakkor az előző évi eredmények nemcsak a sneakerfesztivál sikerét igazolták, hanem a Lounge Group, SneakPeek nevű aktivitásáét is, amivel a reklámügynökség a jövő kreatívjainak felkutatását tűzte ki célul a sneaker közösség berkein belül.
nepszava.hu
265 napja
Kibővül a Magyar Divat és Design Ügynökség dizájnipari szerepvállalása
A Magyar Formatervezési Tanáccsal kapcsolatos feladatokat látják el.
magyarnemzet.hu
325 napja
Itt a lista: ezek az AI-szolgáltatások most a legnépszerűbbek
Virágzik a mesterséges intelligencia üzletága, a szektor kulcsszereplői pedig már minden területen hozzájárulnak a vállalatok növekedéséhez. Az AI megoldások különösen az ügyfélszolgálat, a marketing, és a mérnöki munka területein bizonyulnak a leghasznosabbnak - számolt be a Business Insider .
portfolio.hu
408 napja
A gazdaságilag erős országok versenyelőnyének legfontosabb eleme a kreatívipar, amiben lemaradtunk
A kreatívipar a fejlett gazdaságok évtizedek óta elismert húzóágazata. A világ magas hozzáadott értékű termékeinek jelentős részét továbbra is Európában és az USA-ban tervezik, és csak a gyártásuk helyeződött át Ázsiába. Ezen termékek európai és amerikai cégeken, márkákon, kereskedőkön keresztül jutnak el a világ minden pontjára. Magyarország ilyen módon jellemzően csak kisebb gyártási részfeladatokkal, logisztikai feladatokkal és elsősorban csak fogyasztói oldalon kapcsolódik be ezen globális folyamatokba. A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. átfogó elemzést készített annak érdekében, hogy feltárja, Magyarország hogyan tudná erősíteni szerepét ebben az iparágban.
piacesprofit.hu
520 napja
Menü