A Vörös-tenger kalózaival is meggyűlt a bajuk, de piacvezetővé küzdötte vissza magát a Magyar Suzuki
A Trump-féle vámok hatásairól és az Orbán Viktor által egyeztetettekről is szó esett a Magyar Suzuki csütörtöki üzleti évértékelőjén, amelyen kiderült, többek közt az inflációval
economx.hu
25 napja
Orbán Viktor és a Suzuki vezére zárt ajtók mögött egyeztetett – kiszivárgott, miről volt szó
A cég partnerei, beszállítói és márkakereskedői hálózatának köszönhetően közel tízezer ember számára biztosít megélhetést.
mandiner.hu
41 napja
Milliárdokért venne új kocsikat a kormányzat – a szaktárca szerint csak keretmegállapodásokat kötöttek
Alsó és felső kategóriás, valamint „emelt terepjáró képességű” járműveket vásárolna a kormány, a járművekért nettó 38,2, azaz bruttó 48,6 milliárd forintot fizetnének - jelent
economx.hu
69 napja
Fontos mérföldkőhöz ért a Suzuki, ez a legnépszerűbb magyarországi autó
Pénteken elkészült az egymilliomodik Vitara a japán anyavállalat esztergomi gyárában. A lassan 33 éve működő hazai üzemet tavaly hagyta el a négymilliomodik autó. Tíz év alatt egymillió
economx.hu
122 napja
Rendszerváltoztatás, Japán és a „mi autónk”
A rendszerváltoztatás éveiben Magyarország és Japán olyan közel került egymáshoz, ami példa nélküli nemcsak a két ország történelmében, hanem a felkelő nap országa és az egykori kommunista világ kapcsolatait tekintve is. Hazánk akkoriban, úttörő reformjai révén, a nemzetközi érdeklődés homlokterébe került, soha nem látott rokonszenvet és presztízst vívott ki. A távol-keleti szigetország pedig üstökösként, a világ második gazdasági hatalmaként teljesítményének csúcsát érte el a 80-as évek végére, 90-es évek elejére. Ebben az időszakban nyitott Japán a posztkommunista országok felé.
nepszava.hu
162 napja
Óriási veszteség érte a Suzukit
Karácsonykor vesztette életet Szuzuki Oszamu, aki közel ötven éven át vezette a japán autógyártót. Az ő nevéhez kötődik az indiai és a magyarországi gyártás beindítása. December 25-én
economx.hu
192 napja
Hosszabb leállásra készül az egyik magyar autógyár
Miközben a nagy magyar autógyárak rövid téli szünetet tartanak, a kecskeméti Mercedes-üzem több mint egy hónapra áll le. A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. egy hete közölte: egy hónapra
economx.hu
200 napja
Megszólalt a Suzuki: közel félmillió autót hívnak vissza
Bár a felmerült hiba nem jelent biztonsági kockázatot, a gyártó környezetvédelmi okokból mégis visszahívja az érintett modelleket. Méghozzá igen nagy számban. Pár napja derült ki, hogy
economx.hu
312 napja
Nem először van gond a Suzukikkal
A Suzuki esztergomi gyárában szerelik össze már 2019 óta azt a két autómodellt, amelyet most tömeges számban hívtak vissza. Ugyanannál a két típusnál vannak a problémák. A Suzuki Vitara
economx.hu
313 napja
Egy válság kellős közepén indított sikeres vállalkozást a magyar szörfbajnok
Mint ahogy a szörfdeszkán az első alkalommal, kezdő vállalkozóként is nehéz talpon maradni. Ám egy valódi küldetéstudattal rendelkező hullámlovas akkor is újra és újra felkapaszkodik a deszkára, ha hullámok összecsapnak a feje fölött. Varga Gáborral, a Surf Core alapítójával, nem mellesleg huszonötszörös magyar szörfbajnokkal beszélgettünk az indulásról, az útkeresésről, szenvedélyről és sikerekről.
hvg.hu
353 napja
Számot adott a Magyar Suzuki: kiderült, hány autót gyártott Esztergomban, és mekkora volt az árbevétele tavaly
A japán anyavállalat 1991 óta több mint 2 milliárd eurót fektetett be Magyarországon.
390 napja
Megszólalt a Magyar Suzuki: elmondták, hány vendégmunkás dolgozik és mennyi autót gyártottak Esztergomban
Az is kiderült, mikor kezdik meg a megújult Vitarák sorozatgyártását Magyarországon.
455 napja
Legördült a gyártósorról a négymilliomodik autó az esztergomi Suzukinál
A vállalat idén 130 ezer autó gyártását tervezi.
magyarnemzet.hu
515 napja
Reagált a Magyar Suzuki a leállásra – kiderült, mi lesz a dolgozók bérével
A Vörös-tengeren a kereskedelmi hajók a jövőben alternatív útvonalon közlekednek, ezért azt tervezik, hogy január 22-én újraindul a gyártás Esztergomban.
539 napja
Alaposan megváltozott a Suzuki Vitara az elődeihez képest
A japán márka hazánkban rendkívül népszerű kompakt városi SUV-ja eredetileg kifejezetten terepezésre szánt autóként látta meg a napvilágot. Lássuk, hogyan fejlődött ki a Suzuki Vitara mostani formája, négy generáción át.
hvg.hu
548 napja
Menü