Magyar gazdák törnek be az Auchan polcaira
Helyi kistermelőket és családi gazdálkodókat szeretne helyzetbe hozni az Auchan, amely elsőként Debrecenben indítja el a „Helyi ízek, polcra fel!” elnevezésű kampányát – számoltak be erről csütörtökön a hajdúsági megyeszékhelyen.
nepszava.hu
10 napja
Pisitölcsér és kutyavíz – 5 innováció a Cápák közöttből, ami feldobhatja a nyarad
Nyári praktikum, stílus és magyar találékonyság egy helyen – ez jellemzi azokat az ötleteket, amelyek a Cápák közöttben hódítottak, és most a te nyaradat is feldobhatják. A strandtól a fesztiválig, a kutyasétától a fürdőzésig minden helyzetre akad köztük megoldás: biztonságos táska, frissítő koktél, higiénikus pisitölcsér vagy éppen egy relaxáló fürdőbomba. Összegyűjtöttük azokat a hazai termékeket, amelyek nemcsak a befektetők, hanem az aktív nyarat élők szívét is meghódították – és amiket most érdemes neked is kipróbálnod.
rtl.hu
16 napja
Aki nem csődölt be a rendszerváltás után – karrierváltó nők és egy több mint 120 éves magyar gyár útja a fenntartható megújulásig
A műanyag térhódításával és a rendszerváltás berobbanásával sorra zártak be térségünkben a gyapjúfilc gyárak, kivéve egyet. A kőszegi Multifelt talpon maradt, és köszönhetően néhány karrierváltó nőnek, nemcsak túlélt, hanem teljesen meg is újult. Esetükben a fenntartható jelző nem csupán jól csengő szlogen, hanem a működésük alapja is, hiszen olyan anyaggal készülnek meghódítani egy niche piacot, amely száz százalékban természetes. Bemutatjuk a Generali EnterPrize pályázat környezetvédelem kategóriájának 2024-es győztesét.
24.hu
56 napja
Gyászolja az ország Horváth Rozit: csak kevesen tudják, hogyan vált porcelánfestőből a fűszerek királynőjévé – Ez volt a titka
Szinte minden magyar háztartásban ott vannak Horváth Rozi fűszerei, de a népszerű termékek mögött álló gasztronómiai zsenit csak kevesen ismerték igazán. Pedig nem volt mindig konyhatündér, sőt, bevallása szerint hosszú ideig még nokedlit sem tudott szaggatni. De a távoli Algériában rongyosra olvasott egy szakácskönyvet, és felfedezte a különlegesebbnél különlegesebb fűszereket, amelyeket aztán haza is hozott.
blikk.hu
111 napja
Ön milyen virslit készül szilveszterre venni? A szakemberek szerint ezt érdemes a kosárba rakni
A szilveszteri virsli választásakor is a magyar termékek előnyben részesítését javasolja a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), mert ezek nyomon követhetők, folyamatosan ellenőrzöttek, és a hazai ízvilágra tervezettek.
blikk.hu
191 napja
Álomszerű hír érkezett a magyar gazdaságról: a változás az asztalunkon is megjelenhet
Nem állnak meg a határon a hazai termékek.
mandiner.hu
226 napja
Magyar lehet a világ legdrágább díszpárnája: több mint 4 millióba kerül, kérésre hintóval vagy limuzinnal viszik házhoz – fotók
Nem mindennapi luxusterméket dobott piacra egy magyar vállalkozás. Állítják, ez jelenleg a világ legdrágább díszpárnája, amelyet a 70-es évek glamúrja inspirált. A magyar libatollal és -pehellyel töltött díszpárna több mint 10 ezer euróba került, kérésre 24 karátos aranyat tartalmazó fonallal hímeznek bele monogramot, és kérésre lovashintó, oldtimer vagy limuzin kézbesíti díszdobozban a párnát a megadott címre.
blikk.hu
280 napja
Átadták az Érték és Minőség Nagydíj pályázat elismeréseit
Egyre nagyobb igény jelentkezik a magyar termékek, szolgálatások iránt, amelyek értéket és minőséget képviselnek.
infostart.hu
298 napja
A mesterséges intelligencia hozhatja versenyhelyzetbe a magyar termékeket
Először települt ki a CBA és a Magyar Termék a Strand fesztiválra.
315 napja
A műhús áll nyerésre Ausztriában, a magyar igazi hús bukja az árversenyt
Az inflációs nyomás miatt jelentősen megemelkedett a természetes élelmiszerek ára.
341 napja
Ezért együnk magyar dinnyét
A magyar dinnye kiváló minőségének, sokszínű felhasználási lehetőségének bemutatását célzó fogyasztásösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC).
piacesprofit.hu
341 napja
Eljárást indított az Aldi ellen a Gazdasági Versenyhivatal
A gyanú szerint nem minden volt magyar termék, ami annak tűnt.
magyarnarancs.hu
354 napja
Kutatás - Miért vásárolunk magyar vagy külföldi terméket?
A hazai fogyasztók elsöprő, 87 százalékos többségének alapvetően pozitívum, ha egy termék magyar: előnyben részesítik a magyar árukat, és ez biztató hír a magyar vállalkozásoknak - erről beszélt az InfoRádióban a Századvég Konjunktúrakutató Zrt. vezető elemzője, Palóc André.
infostart.hu
485 napja
Menü