Kollektív szerződést írt alá a MÁV csoport a szakszervezetekkel
2025-től is biztosítva van az összes dolgozó foglalkoztatása.
222 napja
Szinte biztosan nem vesz az állam új vonatokat 2026 előtt Lázár János szerint
Az építési és közlekedési minisztert főleg a vasút problémáiról és fejlesztéséről kérdezte kedd délelőtt a parlament gazdasági bizottsága. Lázár beszélt arról is, hogy fokozatosan kivezetik a nemzetgazdaságilag kiemelt beruházások intézményét.
telex.hu
236 napja
Közútra 16 ezer milliárdot szán, a katasztrofális állapotú vasút fejlesztéséről hallgat Lázár terve
Az Építési és Közlekedési Minisztérium tízéves tervében szinte csak a közutak fejlesztéséről van szó. Pedig a hazai közlekedésben a vasút helyzete a legproblémásabb, azt is csak helyettese árulta el egy konferencián, hogy arra negyedannyi pénzt szánnak.
telex.hu
263 napja
„Az rohadtul nem oké, hogy majd a főváros megoldja ezt is” – elutasította a HÉV-ek ritkítását Vitézy Dávid bizottsága
Hársfatea volt, Lázár János és a MÁV vezére nem. Nemcsak ők, a fideszes tagok sem mentek el a főváros Klímavédelmi, Közlekedési és Városfejlesztési Bizottság rendkívüli ülésére. Vitézy Dávid nyílt frontot vállal a kormánnyal, ebben pedig úgy fest, partnere a Tisza és a Párbeszéd, valamint a BKK és a BKV, sőt, még a civilek is.
hvg.hu
265 napja
HÉV-járatritkítás: megvizsgálják, hogy a főváros tudna-e segíteni a felszabaduló régi villamosaival
De nem akarják az állam helyett megoldani a problémát. A fővárosi Klímavédelmi, Közlekedési és Városfejlesztési Bizottság elítélte, hogy bármilyen járatritkítás legyen a HÉV vonalain.
telex.hu
265 napja
Mindjárt 60 éves a legöregebb HÉV-szerelvény, és még mindig nem ment nyugdíjba
A járműhiánnyal küzdő MÁV-HÉV-nél az eredetileg 30 évre gyártott vonat jövőre eléri a tervezett üzemidő kétszeresét. A prototípust a budafoki forgalmi telep régi kocsiszínében rakták össze félig házilagos módszerekkel, a szerelvényt utoljára 2021-ben újították fel.
telex.hu
267 napja
Menü