A gazdasági semlegesség kiváló arra, hogy bármilyen vállalhatatlan diktatúrával kötött megállapodásra rá lehessen húzni - TEFI podcast
A TEFI-podcast aktuális adásában a gazdasági semlegesség víziójáról, és a mindennapi függőségeink közötti ellentmondásokról beszélgettünk Székely Saroltával és Haász Jánossal.
444.hu
254 napja
Ettől beteg a magyar ipar – megszólalt a minisztérium
Az élelmiszeripar és a gyógyszergyártás közben jól teljesít.
277 napja
A Volkswagen képtelen leállni, megint egy rossz hír
A hét végére is jutott keserű pirula.
282 napja
Volkswagen-elbocsátások: elkészült a horrorlista, megvan, melyik gyárakat érintheti
A Bild szedte össze az adatokat és a valószínűségeket.
291 napja
Megtorpant a német autóipar
Az autópiaci szakírók és elemzők egyenesen vérengzésként tálalták a hírt.
magyarnemzet.hu
299 napja
A félhalott német autógyártóval még Brüsszel is felmossa a padlót
Óriási bajban a Volkswagen, a gyár a németországi üzemek bezárását tervezi a kereslet megcsappanása miatt. Eközben az Európai Bizottság (hogy erősítse az európai autógyártást) 21 százalékos büntetővámot vetett ki a Kínából érkező VW-járművekre. Vagyis éppen annak árt, akit meg akart védeni. Van még lejjebb.
mandiner.hu
302 napja
Sírnak az utak az autóik súlya alatt, de inkább az utakat építenék át a németek
Az Opel kivételével az összes német autómárka 9 és 19 százalék közötti pluszt szedett magára egy évtized alatt. Az új kocsik átlagos súlya mintegy 1,7 tonna, ennek megfelelően nő a hosszuk és a szélességük is. Meddig lehet még hízlalni őket?
mandiner.hu
308 napja
A Német Autóipari Szövetség szigorúbb törvényeket akar, hogy több klímabarát üzemanyag legyen a piacon
Azt szeretnék, hogy az elektromos autók mellett olyan üzemanyagokból, mint a bioüzemanyag és az e-üzemanyag is legyen elég, hogy a meglévő, belső égésű autókból álló flották klímabaráttá váljanak 2045-ig.
444.hu
320 napja
Vámháború: Kína több fronton válaszolna Európának – megvan, kik lennének a legnagyobb vesztesek
Az élelmiszerek mellett Peking az autóiparra is lecsaphat.
382 napja
Autóipari körkép: bajban a németek, Kína tarol
Európa járműipari fellegvára tehát sorvadóban, ez pedig kihat a kontinens világpiaci pozícióira is.
390 napja
Globális folyamatok okozhatják az iváncsai akkugyár problémáit
A német gazdasági kormányzat sokszor értelmezhetetlen döntései már a hazai döntéshozóknak sem tetszenek.
mandiner.hu
417 napja
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a német autóipar vezetőivel egyeztetett Berlinben
A nemzetgazdasági miniszter az egyeztetésen megköszönte a tárgyalópartnerek együttműködését, kiemelten azt, hogy közvetlen, a piaci szereplőktől származó információkkal segítették a tervezést és a magyar kormány munkáját.
hirado.hu
447 napja
Kiderült, erről tárgyalt Nagy Márton német üzletemberekkel
Nagy Márton a német autóipar vezetőivel egyeztetett Berlinben. Felmerült a kínai elektromos autókkal szembeni büntetővámok kérdése is.
447 napja
Skizofrén helyzetben a német autóipar
Ha jönnek a kínai villanyautókkal szembeni védővámok, munkahelyek szűnnek meg. Ha nem, elárasztják az európai piacot az olcsó ázsiai autók.
450 napja