Telek- vagy terepjáró? Börtönnel fenyegetnek egy amerikait, amiért nem tudta a különbséget
Azt hihetnénk, a sofőr tiltott útszakaszra tévedt, vagy kárt tett a park állat- és növényvilágában, de nem erről van szó.
totalcar.hu
328 napja
Itt a legújabb Smart 646 lóerővel és összkerékhajtással
Pont a Smarttól nem vársz ilyen bődületes teljesítményt, azonban van egy csavar a sztoriban.
totalcar.hu
386 napja
300 lóerős Alpine változat jön a Renault Rafaléból
Négykerék-meghajtás és kormányzás mellett adaptív futómű is kerül a Rafale csúcsváltozatába.
totalcar.hu
415 napja
Törökországból indul világhódító útra a Renault Duster
A Dacia felirat hátul, a Renault elöl olvasható a Dusteron.
435 napja
A harag istene: meghajtottuk a 100 millió forintért biturbó V8-cal ordító új AMG GT kupét
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
hvg.hu
450 napja
Terepjárós szüzesség elvesztésére tökéletes - Használtteszt: Daihatsu Feroza 1.6 – 1994.
Volt már dolgom terepjáróval, de ilyen ősállatias gépkezelés élményt még nem éltem át földúton.
totalcar.hu
457 napja
Itt a Juke és a Qashqai közé ékelődő Nissan szabadidő-autó
Alapáron van ugyan érintőképernyős fejegység, de nincs telefontükrözés.
471 napja
Fontos, hogy ne vesszen ki itthon a dízel?
Fanyaloghatnak a puristák, mert az eddig is maxinak mondható MINI még nagyobb, erősebb és nehezebb lett a modellváltással. Magyar utakon vezettük az új Countryman alapverzióját és a JCW sportmodellt, hogy kiderüljön, mit tud a kompakt SUV harmadik generációja? The post Fontos, hogy ne vesszen ki itthon a dízel? first appeared on Vezess .
vezess.hu
490 napja
Erősebb motorral és összkerékhajtással lesz vadabb a modern Lancia 037
Mindössze 38 példányt építenek a Kimera EVO38-asból.
500 napja
Lóerődiszkont – BYD Seal Excellence AWD teszt
Nincsenek egyedi extrák, mert minden ott van a fedélzeten.
530 napja