Ezzel az Audival tilos volt hibázni
Ha valami fontos az Audinál, az egy A6 modellváltása. A típus 1994 óta meghatározó a felső középkategóriában a kétféle karosszériával. A nagypályás autót kombiként vezettük a legkevésbé drága verzióban és 367 lóerős, hathengeres csúcsmodellként is.
vezess.hu
89 napja
Nagyot mehet itthon a Dacia új családi autója
Annyira megdrágultak az új autók Magyarországon, hogy 9 999 000 forintos alapárával a Dacia Bigster elsőre akár jó ajánlatnak is tűnhet. De ezért a pénzért már bőven lehetnek elvárásaink, amin a felfelé kapaszkodó márka simán elhasalhat. Mit tud a Dacia Bigster?
vezess.hu
97 napja
Kifognak a magyar utak a 20 milliós kínai autón
Temérdek extrával, 313 vagy 530 lóerős hajtáslánccal és 20 millió feletti indulóárral ért Magyarországra a BYD Sealion 7. Vezettük a kínai elektromos autót, amelynek futóműve kevéssé kompatibilis a hazai utak rögvalóságával.
vezess.hu
139 napja
Olcsó konkurenst kap a Suzuki és a Dacia Magyarországon
Igen rövid idő alatt nagyon sok modelljét megújította a Citroën. A Daciához közelebbi pozíciót kereső márka a C3 Aircross utódát jóval nagyobbra építette, hétszemélyest is gyárt belőle és lenyomta az árát. Mit tud az olcsónak ígérkező családi autó?
vezess.hu
147 napja
Egy BMW M5 a pokolban is úr
Európában rájár a rúd az erős és gyors autókra, nehéz korszakban érkezik az új M5-ös BMW. Nemrég vezettük a G90-es és a G99-es BMW-t, a 727 lóerő, az 1000 Nm és a futómű hatására egyikből sem az maradt meg legjobban, hogy mennyire nehéz.
vezess.hu
160 napja
Igazi csapásmérőt hoz Magyarországra a BMW
1000 Nm-rel és 727 lóerővel az új BMW M5 a tápláléklánc legtetején trónol, de 2430 kilója miatt magyarázkodásra kényszerül. Kipróbáltuk a plug-in hibrid M5-öt, hogy kiderüljön, mit őrzött meg elődei értékeiből és mennyit tagadhat le a súlyából.
vezess.hu
240 napja
Kultikus név tért vissza Magyarországra
Visszatér a Ford Capri, de egy ötajtós elektromos crossover viszi tovább a kultikus kupé nevét. Talán félig, ha Ford, még kevésbé Capri, de legalább hátul hajt és név ide, VW-gének oda, egy igazán jó villanyautót vezettünk az új Caprival.
vezess.hu
248 napja
Magyar autóval pótolja a BMW a kimaradó X3-ast
3,5 millió autó után a negyedik generáció érkezik a BMW X3-ból. A G45 kitart a benzines, a dízelmotor és a konnektoról tölthető akkus hibridverzió mellett, elektromos viszont nem lesz belőle, azt a debreceni BMW pótolja.
vezess.hu
282 napja
Milliókkal olcsóbb egy Volkswagen a Škodánál
Nehéz időket élnek Európában az elektromos autók, de a Volkswagen abban bízik, hogy az ő újdonságaik meggyőzik a vevőket. Érkezik az ID.7-ből a 340 lóerős sportmodell és a nagyobb akkus, jobb hatótávú Pro S, amelyeket nemrég vezettünk.
vezess.hu
316 napja
Kell még egy SUV a magyaroknak?
Két fő slágere van az európai autópiacnak, de ez valójában inkább egy: az SUV és a crossover működik. A Renault az S-Cross és a Frontera konkurenseként a ma legszélesebb vevőkörnek fejlesztette ki a Symbiozt, amelynek vezetéséről most írhatunk először.
vezess.hu
321 napja
Végre Magyarországra ér a több éve várt Audi
Reményteljesen indult 5-6 éve az Audi E-tron, de a luxus villanyterepjáró az értékvesztés bajnokának bizonyult. Az Audi új elektromos SUV lejjebb céloz, sokkal könnyebb, sokkal messzebbre jut és hatékonyságban is sokat lépett előre. Vezettük a Q6-os és az SQ6-os Audit.
vezess.hu
368 napja
A legélesebb kés a fiókban – Vezettük a Porsche 911 GT3 RS-t
Ennyire versenyautós technikát a Porsche még sosem engedett közútra a 911-ből. Vezettük az aktív aerodinamikai elemekkel dolgozó, 9000-ig forgó GT3 RS-t, ami a legfejlettebb és legmenőbb Porsche 911, de csak nagyon kevés embernek lehet a legjobb is házon belül.
vezess.hu
390 napja
Idén egy Mercedes lehet a Balaton királynője
Egyre kevesebb nyitható tetős autót tartanak el az újautó-vásárlók, a korábban aktív márkák zöme kiszállt a kabriók közül, a helyzet talán még a kupékénál rosszabb. A Mercedes-Benz viszont látott fantáziát a CLE kupé kiegészítésében az A236-tal. Vezettük a nemes kabriót.
vezess.hu
395 napja
Nagyot mehet itthon az új hibrid Toyota
Alig látni a modellfrissítést, mert a Toyota keveset módosított a még csak hároméves Yaris Cross külsején, technikája azonban sokkal többet változott, mint a design. Az erősebb hibridhajtással bemutatott autóból az új, kicsit sportosabb modellt is vezettük.
vezess.hu
406 napja
Egyre ritkább kincs egy új TDI Škoda kombi
Évekig egymásra licitáltak az elektoros átállás sürgetésében a nagy nyomás alatt lévő cégvezetők. De az embereknek más autók is kellenek. A Škoda most bemutatott egy merőben hagyományos kombit, benzines, hibrid és dízel hajtáslánccal. Nekik lehet igazuk. The post Egyre ritkább kincs egy új TDI Škoda kombi first appeared on Vezess .
vezess.hu
469 napja
1 millió kilométeres garanciával vehetsz autót itthon
Eredeti formájával és tágas, okos belső terével a Ssangyong Torres ígéretes alap az elektromos hajtás befogadására. A koreai villanyterepjárót kínai kooperációból származó akkucsomaggal vezettük. The post 1 millió kilométeres garanciával vehetsz autót itthon first appeared on Vezess .
vezess.hu
485 napja
Fontos, hogy ne vesszen ki itthon a dízel?
Fanyaloghatnak a puristák, mert az eddig is maxinak mondható MINI még nagyobb, erősebb és nehezebb lett a modellváltással. Magyar utakon vezettük az új Countryman alapverzióját és a JCW sportmodellt, hogy kiderüljön, mit tud a kompakt SUV harmadik generációja? The post Fontos, hogy ne vesszen ki itthon a dízel? first appeared on Vezess .
vezess.hu
491 napja
Menü