Ezzel az Audival tilos volt hibázni
Ha valami fontos az Audinál, az egy A6 modellváltása. A típus 1994 óta meghatározó a felső középkategóriában a kétféle karosszériával. A nagypályás autót kombiként vezettük a legkevésbé drága verzióban és 367 lóerős, hathengeres csúcsmodellként is.
vezess.hu
89 napja
Eltűnt ez az álomautó Magyarországról
Rövid időre hazánkba érkezett egy Rolls-Royce-kontingens, amelynek impozáns tagja a Vezesshez is eljutott. A hat évnyi gyártás után tökéletesített Cullinan az autózás fennkölt dimenziójába emeli az utasait, de a sofőr nélkül közlekedő tulajoknak is tud mit mutatni.
vezess.hu
93 napja
Nagyot mehet itthon a Dacia új családi autója
Annyira megdrágultak az új autók Magyarországon, hogy 9 999 000 forintos alapárával a Dacia Bigster elsőre akár jó ajánlatnak is tűnhet. De ezért a pénzért már bőven lehetnek elvárásaink, amin a felfelé kapaszkodó márka simán elhasalhat. Mit tud a Dacia Bigster?
vezess.hu
97 napja
Olcsó konkurenst kap a Suzuki és a Dacia Magyarországon
Igen rövid idő alatt nagyon sok modelljét megújította a Citroën. A Daciához közelebbi pozíciót kereső márka a C3 Aircross utódát jóval nagyobbra építette, hétszemélyest is gyárt belőle és lenyomta az árát. Mit tud az olcsónak ígérkező családi autó?
vezess.hu
147 napja
Egyre több magyar kaphat kedvet ehhez az autóhoz
Új autóival mintha a Daciához közelítene a Citroën, a C4-en viszont még nem látszik a költségek kényszeres leszorítása. A megújuló C4 és a C4 X benzines és elektromos hajtással is szerethető színfolt az alsó középkategóriában.
vezess.hu
155 napja
Igazi csapásmérőt hoz Magyarországra a BMW
1000 Nm-rel és 727 lóerővel az új BMW M5 a tápláléklánc legtetején trónol, de 2430 kilója miatt magyarázkodásra kényszerül. Kipróbáltuk a plug-in hibrid M5-öt, hogy kiderüljön, mit őrzött meg elődei értékeiből és mennyit tagadhat le a súlyából.
vezess.hu
240 napja
Magyar autóval pótolja a BMW a kimaradó X3-ast
3,5 millió autó után a negyedik generáció érkezik a BMW X3-ból. A G45 kitart a benzines, a dízelmotor és a konnektoról tölthető akkus hibridverzió mellett, elektromos viszont nem lesz belőle, azt a debreceni BMW pótolja.
vezess.hu
282 napja
Milliókkal olcsóbb egy Volkswagen a Škodánál
Nehéz időket élnek Európában az elektromos autók, de a Volkswagen abban bízik, hogy az ő újdonságaik meggyőzik a vevőket. Érkezik az ID.7-ből a 340 lóerős sportmodell és a nagyobb akkus, jobb hatótávú Pro S, amelyeket nemrég vezettünk.
vezess.hu
316 napja
Végre Magyarországra ér a több éve várt Audi
Reményteljesen indult 5-6 éve az Audi E-tron, de a luxus villanyterepjáró az értékvesztés bajnokának bizonyult. Az Audi új elektromos SUV lejjebb céloz, sokkal könnyebb, sokkal messzebbre jut és hatékonyságban is sokat lépett előre. Vezettük a Q6-os és az SQ6-os Audit.
vezess.hu
368 napja
A legélesebb kés a fiókban – Vezettük a Porsche 911 GT3 RS-t
Ennyire versenyautós technikát a Porsche még sosem engedett közútra a 911-ből. Vezettük az aktív aerodinamikai elemekkel dolgozó, 9000-ig forgó GT3 RS-t, ami a legfejlettebb és legmenőbb Porsche 911, de csak nagyon kevés embernek lehet a legjobb is házon belül.
vezess.hu
390 napja
Idén egy Mercedes lehet a Balaton királynője
Egyre kevesebb nyitható tetős autót tartanak el az újautó-vásárlók, a korábban aktív márkák zöme kiszállt a kabriók közül, a helyzet talán még a kupékénál rosszabb. A Mercedes-Benz viszont látott fantáziát a CLE kupé kiegészítésében az A236-tal. Vezettük a nemes kabriót.
vezess.hu
395 napja
Nagyot mehet itthon az új hibrid Toyota
Alig látni a modellfrissítést, mert a Toyota keveset módosított a még csak hároméves Yaris Cross külsején, technikája azonban sokkal többet változott, mint a design. Az erősebb hibridhajtással bemutatott autóból az új, kicsit sportosabb modellt is vezettük.
vezess.hu
406 napja
Drága megoldás a drága benzinre
Lelkes és talán nem egészen őszinte vagy tiszta emlékezetű autósok legendás történeteket mesélnek arról, mennyire keveset fogyaszt az autójuk. A Mazda2 hibrid tényleg megél 4-5 literből és ehhez nem kell vértolulásos autósokat felhalmoznunk magunk mögé. The post Drága megoldás a drága benzinre first appeared on Vezess .
vezess.hu
466 napja
Egyre ritkább kincs egy új TDI Škoda kombi
Évekig egymásra licitáltak az elektoros átállás sürgetésében a nagy nyomás alatt lévő cégvezetők. De az embereknek más autók is kellenek. A Škoda most bemutatott egy merőben hagyományos kombit, benzines, hibrid és dízel hajtáslánccal. Nekik lehet igazuk. The post Egyre ritkább kincs egy új TDI Škoda kombi first appeared on Vezess .
vezess.hu
469 napja
1 millió kilométeres garanciával vehetsz autót itthon
Eredeti formájával és tágas, okos belső terével a Ssangyong Torres ígéretes alap az elektromos hajtás befogadására. A koreai villanyterepjárót kínai kooperációból származó akkucsomaggal vezettük. The post 1 millió kilométeres garanciával vehetsz autót itthon first appeared on Vezess .
vezess.hu
485 napja
Fontos, hogy ne vesszen ki itthon a dízel?
Fanyaloghatnak a puristák, mert az eddig is maxinak mondható MINI még nagyobb, erősebb és nehezebb lett a modellváltással. Magyar utakon vezettük az új Countryman alapverzióját és a JCW sportmodellt, hogy kiderüljön, mit tud a kompakt SUV harmadik generációja? The post Fontos, hogy ne vesszen ki itthon a dízel? first appeared on Vezess .
vezess.hu
491 napja
Menü