Alaposan kitömte közpénzzel a NER propagandáját az MVM, a független médiának nem nagyon jutott belőle
A támogatások eloszlásánál minden bizonnyal nem az olvasottság volt a szempont.
nepszava.hu
109 napja
Stabil bevételi számokkal zárta 2024-et az RTL Group
Közzétette 2024-es jelentését az RTL Group. A cég bevétele gyakorlatilag szinten maradt, a nyereségessége viszont csökkent. Jó hír a streaming-bevételek felfutása és a digitális reklámbevételek emelkedése. A magyar leányvállalat számaival külön cikkben foglalkoztunk, ami ezen a linken érhető el.
portfolio.hu
109 napja
3,2 milliárdos veszteséget termelt tavaly a magyar RTL, de van jó hír is a könyvekben
Közzétette a 2024-es évre szóló pénzügyi jelentését az RTL Group, amiből kiderült, hogy az RTL Magyarország 8 millió euró, tehát mai árfolyamon körülbelül 3,2 milliárd forint veszteséget termelt tavaly. Volt azonban pozitív fejlemény is a cég szempontjából, a bevételeik ugyanis a tavalyi 125 millió euróról 138 millióra, tehát hozzávetőlegesen 50 milliárd forintra nőttek, a növekedési ütem pedig meghaladta a magyar reklámpiac bővülését. Az RTL a Portfolio megkeresésére közölte: a digitális stratégiájukból adódóan 2024-ben sok egyszeri tétel terhelte az üzemi eredményüket, melyek hatása idén már mérsékeltebben érvényesül, így ezen a soron is javulásra számítanak. A nemzetközi csoport bevétele gyakorlatilag nem változott, az eredmény viszont valamelyest csökkent.
portfolio.hu
109 napja
Nyolc titok a visszatérő Traubisodáról
Felfrissít a csupa buboréééék, sok lehet, de soha nem elééééég" - szólt a Traubisoda reklámdala a 80-as évek elején. A szocializmus közértjeinek, büféinek és kocsmáinak legendás üdítője újra kapható lesz a boltokban: a Márka Üdítőgyártó Kft. hosszú távú megállapodást kötött a gyártási és forgalmazási jogokra. A hír kapcsán összegyűjtöttünk nyolc érdekességet a Traubiról.
blikk.hu
115 napja
Kvíz: mennyire emlékszel a legpofátlanabb filmes reklámokra?
Ha hibádzik a költségvetés, a producerek előszeretettel adnak el néhány másodpercet a filmjükből. A deal egyszerű: az adott cég fizet, cserébe a főhős az ő termékéből fog kortyolni két akció között. Ez a product placement, azaz fizetett termékmegjelenítés, amivel Hollywood már jó ideje egészíti ki a gyártásra szánt büdzsét.
player.hu
118 napja
Hivatalos marketinganyagok a Pixel 9a-hoz
Kilenc nap múlva esedékes az új Google mobil premierje.
mobilarena.hu
119 napja
Levél a TV2 vezetőségének – Óvszer, kolbász, Hunyadi
Hunyadi történelmi filmeposzába nem lett volna szabad reklámot rakni.
demokrata.hu
119 napja
Bosszantó hiba jelentkezett a Spotify-ban
Sokan tapasztalták, hogy bár prémium előfizetői a zenei streaming platformnak, mégis reklámokkal találkoztak.
infostart.hu
119 napja
Újra rács mögött Ambrus Attila – Így lett reklámarc a Viszkis
Tizenhárom éve szabadult a börtönből a Viszkis rablóként elhíresült Ambrus Attila. Az egykori jégkorongozó 17 év fegyházbüntetést kapott, amelyből jó magaviselete miatt csak tízet kellett letöltenie. Ám úgy tűnik, ez a tíz esztendő nem csak a rácsok mögött eltöltött idő miatt lett maradandó. Egy olvasónk érdekes fotót küldött a Blikk szerkesztőségébe: Ambrus egy kerítés-rácsgyártó cég reklámarca. De vajon direkt vagy valaki jó poénnak szánva használja az arcképét?
blikk.hu
123 napja
Bemutatta Premium Lite előfizetését a YouTube
Jó ideje hallani lehetett arról, hogy a bevételek növelésének céljából egy újabb előfizetési típust vezet be a YouTube, mely valamivel a mostani Premium csomag alá kerülhet. Ez végül nemrég hivatalossá is vált, hiszen bemutatták a Premium Lite csomagot. Tehát, míg a megszokott Premium szolgáltatással szinte teljesen reklámmentes élményt kapunk a videók letöltésének lehetősége és a […]
tech2.hu
123 napja
Újabb szexi világsztár lett a magyar cég reklámarca: Megan Fox is visszaköszön ránk az óriásplakátokról
Van egy név, akit senkinek sem kell bemutatni. A Transformers-filmek ikonikus bombázója, a popkultúra királynője... aki most a magyar jegeskávémárka legújabb nagy dobása! Megan Fox csatlakozott a HELL hollywoodi világsztárportfóliójához, amelyben korábban Bruce Willis is szerepelt, jelenleg pedig Michele Morrone és Eva Mendes is a tagja. A világszerte ünnepelt színésznő garantáltan minden tekintetet magára vonz, most már a kávépolcokon is!
blikk.hu
126 napja
Reklámok lephetik el a modern autók infotainment képernyőit
A marketingesek számára ez valódi aranybánya lehetne.
totalcar.hu
126 napja
Bosszantó funkcióján javít a YouTube
Ha minden igaz, hamarosan nem kell amiatt bosszankodnunk, hogy a videó legfontosabb pillanatait szakítja meg a platform reklámmal.
infostart.hu
129 napja