Most ők lépnek piacra – Indul az OTP Junior új vállalkozói műsora
Az OTP Junior új vállalkozói műsora rávilágít, milyen készségek szükségesek egy fiatalnak ahhoz, hogy ne csak álmodjon a vállalkozásról, el is tudja indítani azt. Június 18-án indul a Piacralépők, ahol tíz formáció versenyez gyakorlati kihívásokon keresztül, szakmai mentorokkal az oldalukon. A 10 millió forintos fődíj mellett olyan tudással is gazdagodnak, ami a piacon ma felbecsülhetetlen.
hvg.hu
24 napja
Élő portál és a magyar hamburger köti össze mostantól a Kálvin teret Manhattannel
A Simon's Burger vezetői Budapestre visszatérve meséltek arról, hogy miért kell a New York-iaknak magyar burger, honnan ered Amerika-mániájuk, és hogyan lehet a Union Square-ről átintegetni a Kálvin térre.
24.hu
29 napja
Élő portál és a magyar hamburger köti össze mostantól a Kálvin teret Manhattannel
A Simon's Burger vezetői Budapestre visszatérve meséltek arról, hogy miért kell a New York-iaknak magyar burger, honnan ered Amerika-mániájuk, és hogyan lehet a Union Square-ről átintegetni a Kálvin térre.
24.hu
29 napja
Sosem írtak üzleti tervet, mégis 5 milliárdos forgalomnál tartanak – interjú a Simon's Burger alapítóival
New Yorkban hamburgerezőt nyitnak, itthon pedig hamarosan csirkés étteremláncot indítanak. A Most jövök legújabb adásában a Simon's Burger két alapítóját, Tóth Mátét és Tóth Simont kérdeztük hype-ról, 18 órás munkanapokról és vallásról is. Interjú.
telex.hu
68 napja
Manhattanben lesz hamburgerezőnk
„Ennyi pénzből akár nyolc-tíz párizsi vagy bécsi éttermet nyithattunk volna” – mondják a magyar Simon’s Burger tulajdonosai, Tóth Máté és öccse, Simon. A fiúk gyerekkori álma minden Excel-táblát felülírt, és márciusban New York közepén nyitnak hamburgerezőt. Saját forrásból, befektető nélkül. Egyelőre egyik almárkájukat, a Smashyt viszik ki az Egyesült Államokba, és ha bejön, megalapozhatja a fő márka, a Simon’s Burger külföldi terjeszkedését.
forbes.hu
123 napja
Menü