A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól való félelmet tartja ügyfélhiánya fő okának. A kutatásban részt vevő cégek közül sokan úgy érzik, hogy a telefonos megkeresések és a proaktív értékesítés hiánya hátráltatja növekedésüket. További gyakori problémák közé tartozik a hatékony marketing hiánya és a nem megfelelő ügyfélszerzési stratégia.
piacesprofit.hu
133 napja
Telemarketing vagy email marketing: melyik a hatékonyabb?
Az ügyfélszerzés egyik legfontosabb döntése, hogy melyik kommunikációs csatornát válasszuk: a telemarketinget vagy az email marketinget? Mindkét módszernek megvannak az előnyei és hátrányai, így érdemes alaposan megvizsgálni, melyik illeszkedik jobban az adott vállalkozás céljaihoz és célközönségéhez. Ebben a cikkben összehasonlítjuk a két eszközt, és segítünk eldönteni, melyik lehet a megfelelő választás az Ön számára.
blikk.hu
200 napja
Csak a meglévő ügyfelek érdeklik a cégeket?
Az ügyfélkör bővítése a folyamatos fejlődés kulcsa, azonban a hazai kkv-k mintegy negyede mégis inkább csak meglévő vevőkörének megtartására koncentrál – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás harmadik negyedéves eredményeiből. A felmérésből ugyanakkor látszik az is, hogy a tavalyi év azonos időszakához viszonyítva 4 százalékkal csökkent a hazai kkv-k vevőállománya, ezért 74 százalékuk tenni akar valamit annak érdekében, hogy új ügyfeleket szerezzen. A legnépszerűbb elképzelések az üzletszerzésre a kollaboráció, a weboldal fejlesztés és a személyes ajánlás.
piacesprofit.hu
252 napja
Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része!
Az ügyfélélmény következő szintje a teljesen személyre szabott termék, amelynek kialakítását ösztönzi az átalakuló digitális környezet és a legújabb interakciós módszerek.
piacesprofit.hu
364 napja
Menü