"Benézték" a bankok a fintech-kihívók előretörését, de már felvették a kesztyűt

"Benézték" a bankok a fintech-kihívók előretörését, de már felvették a kesztyűt

A Portfolio Financial IT 2025 konferencia topmenedzseri kerekasztal beszélgetése az AI, a fintech verseny és a digitális transzformáció kérdéseire fókuszált, az eszmecserén részt vett Sebők András (OTP), Németh Balázs (K&H), Jendrolovics Péter (Gránit), Harmati László (Erste) és Ákos Tamás (CIB).

#csalás #mesterséges intelligencia #ai #digitális transzformáció #bank #versenyképesség #ügyfélélmény #bankszektor #neobank

portfolio.hu logoportfolio.hu

40 napja

Olcsóbban, gyorsabban és ügyfélközpontúan – így épül a jövő pénzügyi szolgáltatója

Olcsóbban, gyorsabban és ügyfélközpontúan – így épül a jövő pénzügyi szolgáltatója

A Wise küldetése, hogy a nemzetközi pénzmozgásokat egyszerűbbé, átláthatóbbá és olcsóbbá tegye, miközben ügyfélélményben is felülmúlja a hagyományos bankokat. A siker kulcsa: nagyszerű

#gazdaság #tech #mesterséges intelligencia #fizetés #technológia #magyar nemzeti bank #azonnali fizetés #fintech #ügyfélélmény #költségek #bankszektor #wise #számlavezetés #barna balázs

economx.hu logoeconomx.hu

63 napja

14 milliárd eurót költ az utasokra a Wizz Air

14 milliárd eurót költ az utasokra a Wizz Air

A Wizz Air utaselégedettségi programja négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció. Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmondernebb technológiák bevezetésére

#gazdaság #wizz air #járattörlés #repülőgép #rendelés #kommunikáció #szolgáltatás #applikáció #menetrend #ügyfélélmény

economx.hu logoeconomx.hu

94 napja

Indul a hadjárat a Temu ellen: így vennék fel a kesztyűt a magyar e-kereskedők

Indul a hadjárat a Temu ellen: így vennék fel a kesztyűt a magyar e-kereskedők

A Portfolio Retail Day 2025 konferencián vezető e-kereskedelmi szakértők elemezték a Temu sikerének okait és a magyar online kereskedők előtt álló kihívásokat. A szakemberek egyetértettek abban, hogy az árverseny helyett az ügyfélélményre és a prémium szolgáltatásokra kell helyezni a hangsúlyt - számolt be a Pénzcentrum .

#üzlet #ellátási lánc #forgalom #ügyfélélmény #kkv #online kereskedelem #temu #e-kereskedelem #konferencia #árverseny #libri-bookline

portfolio.hu logoportfolio.hu

95 napja

A H&M bezárt üzletei ellenére is hozta a számokat

A H&M bezárt üzletei ellenére is hozta a számokat

120 üzlettel kevesebbel indította a 2025-ös évet a H&M, de nagyobb hangsúlyt fektetett az online értékesítésbe. A cég folytatja portfóliójának bővítését, és a női termékekre koncentrál.

#gazdaság #üzlet #bezárás #ügyfélélmény #befektetések #eredmény #eladások #áruház

economx.hu logoeconomx.hu

101 napja

Őrült hatékonysági verseny a bankszektorban: ki tudja átütni a falat?

Őrült hatékonysági verseny a bankszektorban: ki tudja átütni a falat?

Ha megkérdezünk egy tetszőleges bankvezetőt, minden bizonnyal kiemelten fontosnak fogja tartani a termelékenységet, a hatékonyságot és a költségek leszorítását bankjánál. Azt is elismerheti viszont, hogy e területeken gyakran ütközik akadályokba: a hatékonyságnövelő intézkedések rendre megrekednek, az eredmények pedig csak ideig-óráig tartanak ki. A McKinsey tanácsadócég új tanulmányában mutatta be a világszerte ismert problémát és annak lehetséges megoldásait.

#mesterséges intelligencia #hitel #technológia #bank #hatékonyság #ügyfélélmény #termelékenység #automatizáció #költségcsökkentés #hitelezés 2025

portfolio.hu logoportfolio.hu

105 napja

A növekedés kulcsa: nem is gondolná, mitől szerezhet versenyelőnyt cége

A növekedés kulcsa: nem is gondolná, mitől szerezhet versenyelőnyt cége

Az adathiány jelenti a legnagyobb akadályt abban, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek – mutat rá az EY 50 hazai marketing és értékesítési vezető megkérdezésével készült tanulmánya. A vevők elégedettségére a vezetőségnek fokozott figyelmet kell fordítania, hiszen az jelentősen befolyásolja az üzleti teljesítményt is.

#gazdaság #ügyfélélmény #ey #piac & marketing

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

109 napja

AI-alapú innovációk a magyar biztosítóknál – Íme néhány gyakorlati példa

AI-alapú innovációk a magyar biztosítóknál – Íme néhány gyakorlati példa

Egyre fontosabbá válik a digitális csatornákon keresztüli értékesítés a biztosításoknál, azonban máig számos akadály nehezíti ezt. A Portfolio Biztosítás 2025 konferenciáján elhangzó előadásokban a szakértők kiemelték, hogy az AI-ra úgy kell tekinteni, mint egy jó eszközre, hiszen számos olyan terület van, ahol jelentős fejlődést tud hozni, ilyen a rendszerek modernizációja, a kiberbiztonság vagy épp a felhasználói élmény növelése.

#mesterséges intelligencia #klímaváltozás #üzlet #digitális #biztosítás #kiberbiztonság #kárigény #ügyfélélmény #adatbiztonság #insurtech #biztosítás 2025

portfolio.hu logoportfolio.hu

124 napja

Guller Zoltán lesz a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója

Guller Zoltán lesz a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója

A nemzetgazdasági miniszter az ügyfélélmény növelését és a társadalmi értékteremtést várja az új vezetőtől.

#ügyfélélmény #szerencsejáték zrt #guller zoltán #elnök-vezérigazgató #társadalmi értékteremtés

magyarnemzet.hu logomagyarnemzet.hu

124 napja

Eddig tartott az állampapírok fénykora?

Eddig tartott az állampapírok fénykora?

Az elmúlt évek gazdasági hullámzásai teljesen átrendezték a prémium- és privátbanki szegmens megtakarítási térképét. A kamatfizetések jó része visszaforgatásra kerülhet, főként állampapírokba

#gazdaság #befektetés #állampapír #vagyon #cib bank #prémium #befektetési alap #ügyfélélmény #befektetések #ügyfelek #bankolás #bankszektor #private banking

economx.hu logoeconomx.hu

176 napja

Így alakítja át a digitális bankolás a pénzügyi szokásainkat

Így alakítja át a digitális bankolás a pénzügyi szokásainkat

Az elmúlt években egyre nagyobb teret nyertek az online pénzügyi szolgáltatások, a kérdés pedig már nem az, hogy a digitális átállás elkerülhető-e, hanem hogy milyen ütemben alakítja át mindennapi bankolási szokásainkat. A digitális banki ügyintézés folyamatos fejlődése és az online szolgáltatások térnyerése nemcsak a kényelmet és gyorsaságot növeli, hanem kedvezőbb árakat is kínálhat az ügyfeleknek, ugyanakkor megjelentek az erre szakosodott digitális csalások is. Hogyan támogatják a digitális banki megoldások az ez elleni védekezést, a pénzügyi edukációt és a komplex döntések meghozatalát? Hogyan formálhatják a bankolást az új technológiák, mint a mesterséges intelligencia? Többek között erről beszélt a Portfolio-nak Horváth Tímea az OTP Bank lakossági kiszolgálásért felelős ügyvezető igazgatója és Koncsek Gergő, az OTP Bank Fiókhálózati működésért felelős vezetője.

#mesterséges intelligencia #digitális #biztonság #otp bank #bank #ügyfélélmény #bankolás #mobilbank

portfolio.hu logoportfolio.hu

179 napja

Egyetlen év alatt több mint 1 milliószor beszélgetett az ügyfelekkel a magyar nagybank AI-asszisztense

Egyetlen év alatt több mint 1 milliószor beszélgetett az ügyfelekkel a magyar nagybank AI-asszisztense

Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud - közölte a bank. A banki AI-innovációkról november 5-ei Banking Technology konferenciánkon is szó lesz, érdemes regisztrálni!

#mesterséges intelligencia #innováció #bank #digitalizáció #ügyfélélmény #mobilbank #bankszektor #bankingtechnology2024

portfolio.hu logoportfolio.hu

248 napja

Új európai vezetőt nevezett ki a Prologis

Új európai vezetőt nevezett ki a Prologis

Az ingatlancégnél a - korábban a magyar piacot is magában foglaló - közép-európai régió ingatlankezelési és ügyfélélményért felelős igazgatójaként dolgozó Pavla Procházková mostantól az európai szintű vezetőség tagja lesz alelnöki pozícióban. Az előléptetés a vállalaton belüli szervezeti átalakítás része, amelynek célja a csapatok szorosabb összehangolása - közölte a társaság.

#európa #ingatlanpiac #ingatlan #közép-európa #logisztika #ügyfélélmény #vezetőváltás #raktár #hr #prologis #ingatlankezelés

portfolio.hu logoportfolio.hu

298 napja

Teljesen megváltozik, ahogy a mobilszolgáltatóknál vásárolunk

Teljesen megváltozik, ahogy a mobilszolgáltatóknál vásárolunk

Új, digitális előfizetést vezetett be a Yettel Magyarországon: a szolgáltatónál személyes megjelenés nélkül, kizárólag applikáción folytatott ügyintézéssel juthatnak akár percek alatt új, működő előfizetéshez a lakossági ügyfelek. A fejlesztés azután érkezett, hogy a szolgáltató a közelmúltban elkészült több tízmilliárd forint beruházást igénylő hálózatmodernizációs projektjének jelentős részével.

#üzlet #digitális #technológia #szolgáltatások #ügyfélélmény #yettel #modernizáció #információs technológia #közműszolgáltatás

portfolio.hu logoportfolio.hu

314 napja

Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része!

Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része!

Az ügyfélélmény következő szintje a teljesen személyre szabott termék, amelynek kialakítását ösztönzi az átalakuló digitális környezet és a legújabb interakciós módszerek.

#virtuális valóság #ügyfélélmény #info & tech #piac & marketing #it biztonság #virtuális világ #ügyfélszerzés

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

364 napja

10 év múlva már eszköz sem kell a fizetéshez: a pénzügyi szektor robbanásszerűen digitalizálódik

10 év múlva már eszköz sem kell a fizetéshez: a pénzügyi szektor robbanásszerűen digitalizálódik

A pénzügyi szektor a digitalizáció egyik úttörője: jelentősen átalakultak az elmúlt évtizedben a fizetési szokásaink és a banki ügyintézés formái. A Covid járvány erre csak rátett egy lapáttal, és felgyorsította a felhasználók átállását a digitális ügyintézésre, a következő években pedig várhatóan még inkább felpörög a folyamat intenzitása. A Portfolio Fischer Andrást, az OTP Bank innovációs igazgatóját, az OTP Lab vezetőjét a mesterséges intelligencia banki felhasználásáról, a digitális munkatársakról és a pénzügyekben tapasztalható generációs különbségekről kérdezte. A témáról bővebben a GEN Z Fest -en ad elő a szakember, május 9-én az Akváriumban.

#mesterséges intelligencia #pénzügy #bank #z generáció #digitalizáció #ügyfélélmény #technológiai fejlődés #bankszektor #automatizáció #digitális bank #gen z fest

portfolio.hu logoportfolio.hu

429 napja

Mozgó bankfiókkal házhoz megy az OTP

Mozgó bankfiókkal házhoz megy az OTP

Az autóban a hitelfelvételtől a számlanyitásig szinte bármit el lehet intézni. Az elmúlt években az ügyfelek banki ügyintézési szokásaiban jelentős változások történtek. A rutin jellegű

#gazdaság #háború #európai unió #magyarország #fidesz #otp #megtakarítás #biztosítás #fogyasztási hitel #ügyfélélmény #deutsch tamás #számlanyitás #mozgó bankfiók

economx.hu logoeconomx.hu

487 napja

Forradalmi újításra készül a Telekom

Forradalmi újításra készül a Telekom

A Deutsche Telekom, a Qualcomm és a Brain.ai februán végén a Mobil Világkongresszuson mutatja be AI-asszisztenssel felszerelt telefonkoncepcióját, amely az alkalmazásokat kívánja helyettesíteni - számolt be a Telekom .

#mesterséges intelligencia #innováció #üzlet #mobil #alkalmazás #ügyfélélmény #deutsche telekom

portfolio.hu logoportfolio.hu

507 napja

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.

#podcast #tech #mesterséges intelligencia #chatbot #cm #brandcontent #brandlab #brandtalks #hvg brandtalks #4ig nyrt. #ügyfélszolgálat #ügyfélélmény

hvg.hu logohvg.hu

550 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü