"Benézték" a bankok a fintech-kihívók előretörését, de már felvették a kesztyűt
A Portfolio Financial IT 2025 konferencia topmenedzseri kerekasztal beszélgetése az AI, a fintech verseny és a digitális transzformáció kérdéseire fókuszált, az eszmecserén részt vett Sebők András (OTP), Németh Balázs (K&H), Jendrolovics Péter (Gránit), Harmati László (Erste) és Ákos Tamás (CIB).
portfolio.hu
40 napja
Olcsóbban, gyorsabban és ügyfélközpontúan – így épül a jövő pénzügyi szolgáltatója
A Wise küldetése, hogy a nemzetközi pénzmozgásokat egyszerűbbé, átláthatóbbá és olcsóbbá tegye, miközben ügyfélélményben is felülmúlja a hagyományos bankokat. A siker kulcsa: nagyszerű
economx.hu
63 napja
14 milliárd eurót költ az utasokra a Wizz Air
A Wizz Air utaselégedettségi programja négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció. Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmondernebb technológiák bevezetésére
economx.hu
94 napja
Indul a hadjárat a Temu ellen: így vennék fel a kesztyűt a magyar e-kereskedők
A Portfolio Retail Day 2025 konferencián vezető e-kereskedelmi szakértők elemezték a Temu sikerének okait és a magyar online kereskedők előtt álló kihívásokat. A szakemberek egyetértettek abban, hogy az árverseny helyett az ügyfélélményre és a prémium szolgáltatásokra kell helyezni a hangsúlyt - számolt be a Pénzcentrum .
portfolio.hu
95 napja
A H&M bezárt üzletei ellenére is hozta a számokat
120 üzlettel kevesebbel indította a 2025-ös évet a H&M, de nagyobb hangsúlyt fektetett az online értékesítésbe. A cég folytatja portfóliójának bővítését, és a női termékekre koncentrál.
economx.hu
101 napja
Őrült hatékonysági verseny a bankszektorban: ki tudja átütni a falat?
Ha megkérdezünk egy tetszőleges bankvezetőt, minden bizonnyal kiemelten fontosnak fogja tartani a termelékenységet, a hatékonyságot és a költségek leszorítását bankjánál. Azt is elismerheti viszont, hogy e területeken gyakran ütközik akadályokba: a hatékonyságnövelő intézkedések rendre megrekednek, az eredmények pedig csak ideig-óráig tartanak ki. A McKinsey tanácsadócég új tanulmányában mutatta be a világszerte ismert problémát és annak lehetséges megoldásait.
portfolio.hu
105 napja
A növekedés kulcsa: nem is gondolná, mitől szerezhet versenyelőnyt cége
Az adathiány jelenti a legnagyobb akadályt abban, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek – mutat rá az EY 50 hazai marketing és értékesítési vezető megkérdezésével készült tanulmánya. A vevők elégedettségére a vezetőségnek fokozott figyelmet kell fordítania, hiszen az jelentősen befolyásolja az üzleti teljesítményt is.
piacesprofit.hu
109 napja
AI-alapú innovációk a magyar biztosítóknál – Íme néhány gyakorlati példa
Egyre fontosabbá válik a digitális csatornákon keresztüli értékesítés a biztosításoknál, azonban máig számos akadály nehezíti ezt. A Portfolio Biztosítás 2025 konferenciáján elhangzó előadásokban a szakértők kiemelték, hogy az AI-ra úgy kell tekinteni, mint egy jó eszközre, hiszen számos olyan terület van, ahol jelentős fejlődést tud hozni, ilyen a rendszerek modernizációja, a kiberbiztonság vagy épp a felhasználói élmény növelése.
portfolio.hu
124 napja
Guller Zoltán lesz a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
A nemzetgazdasági miniszter az ügyfélélmény növelését és a társadalmi értékteremtést várja az új vezetőtől.
magyarnemzet.hu
124 napja
Eddig tartott az állampapírok fénykora?
Az elmúlt évek gazdasági hullámzásai teljesen átrendezték a prémium- és privátbanki szegmens megtakarítási térképét. A kamatfizetések jó része visszaforgatásra kerülhet, főként állampapírokba
economx.hu
176 napja
Így alakítja át a digitális bankolás a pénzügyi szokásainkat
Az elmúlt években egyre nagyobb teret nyertek az online pénzügyi szolgáltatások, a kérdés pedig már nem az, hogy a digitális átállás elkerülhető-e, hanem hogy milyen ütemben alakítja át mindennapi bankolási szokásainkat. A digitális banki ügyintézés folyamatos fejlődése és az online szolgáltatások térnyerése nemcsak a kényelmet és gyorsaságot növeli, hanem kedvezőbb árakat is kínálhat az ügyfeleknek, ugyanakkor megjelentek az erre szakosodott digitális csalások is. Hogyan támogatják a digitális banki megoldások az ez elleni védekezést, a pénzügyi edukációt és a komplex döntések meghozatalát? Hogyan formálhatják a bankolást az új technológiák, mint a mesterséges intelligencia? Többek között erről beszélt a Portfolio-nak Horváth Tímea az OTP Bank lakossági kiszolgálásért felelős ügyvezető igazgatója és Koncsek Gergő, az OTP Bank Fiókhálózati működésért felelős vezetője.
portfolio.hu
179 napja
Egyetlen év alatt több mint 1 milliószor beszélgetett az ügyfelekkel a magyar nagybank AI-asszisztense
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud - közölte a bank. A banki AI-innovációkról november 5-ei Banking Technology konferenciánkon is szó lesz, érdemes regisztrálni!
portfolio.hu
248 napja
Új európai vezetőt nevezett ki a Prologis
Az ingatlancégnél a - korábban a magyar piacot is magában foglaló - közép-európai régió ingatlankezelési és ügyfélélményért felelős igazgatójaként dolgozó Pavla Procházková mostantól az európai szintű vezetőség tagja lesz alelnöki pozícióban. Az előléptetés a vállalaton belüli szervezeti átalakítás része, amelynek célja a csapatok szorosabb összehangolása - közölte a társaság.
portfolio.hu
298 napja
Teljesen megváltozik, ahogy a mobilszolgáltatóknál vásárolunk
Új, digitális előfizetést vezetett be a Yettel Magyarországon: a szolgáltatónál személyes megjelenés nélkül, kizárólag applikáción folytatott ügyintézéssel juthatnak akár percek alatt új, működő előfizetéshez a lakossági ügyfelek. A fejlesztés azután érkezett, hogy a szolgáltató a közelmúltban elkészült több tízmilliárd forint beruházást igénylő hálózatmodernizációs projektjének jelentős részével.
portfolio.hu
314 napja
Ügyfél? – rövidesen személyre szabott élményben lesz része!
Az ügyfélélmény következő szintje a teljesen személyre szabott termék, amelynek kialakítását ösztönzi az átalakuló digitális környezet és a legújabb interakciós módszerek.
piacesprofit.hu
364 napja
10 év múlva már eszköz sem kell a fizetéshez: a pénzügyi szektor robbanásszerűen digitalizálódik
A pénzügyi szektor a digitalizáció egyik úttörője: jelentősen átalakultak az elmúlt évtizedben a fizetési szokásaink és a banki ügyintézés formái. A Covid járvány erre csak rátett egy lapáttal, és felgyorsította a felhasználók átállását a digitális ügyintézésre, a következő években pedig várhatóan még inkább felpörög a folyamat intenzitása. A Portfolio Fischer Andrást, az OTP Bank innovációs igazgatóját, az OTP Lab vezetőjét a mesterséges intelligencia banki felhasználásáról, a digitális munkatársakról és a pénzügyekben tapasztalható generációs különbségekről kérdezte. A témáról bővebben a GEN Z Fest -en ad elő a szakember, május 9-én az Akváriumban.
portfolio.hu
429 napja
Mozgó bankfiókkal házhoz megy az OTP
Az autóban a hitelfelvételtől a számlanyitásig szinte bármit el lehet intézni. Az elmúlt években az ügyfelek banki ügyintézési szokásaiban jelentős változások történtek. A rutin jellegű
economx.hu
487 napja
Forradalmi újításra készül a Telekom
A Deutsche Telekom, a Qualcomm és a Brain.ai februán végén a Mobil Világkongresszuson mutatja be AI-asszisztenssel felszerelt telefonkoncepcióját, amely az alkalmazásokat kívánja helyettesíteni - számolt be a Telekom .
portfolio.hu
507 napja
Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?
Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.
hvg.hu
550 napja
Menü