Járműtemető lett minden út a világháború után, a nulláról motorizálták újra az országot
Semmi nem maradt. A háború dúlta Magyarországon 1945-ben nem volt egyetlen ép vasútvonal, egyetlen bombatölcsér nélküli út, Budapesten egyetlen híd sem. A még ép mozdonyokat és vagonokat nyugatra vitték a visszavonuló német csapatok, a hajók felfelé indultak a Dunán, járóképes autója pedig csak a katonáknak volt, a magángépkocsikat is besorozták 1944-ben, mind megsemmisült. A nulláról kellett kezdeni, de a magyar mérnökök leleményessége elég volt ahhoz, hogy tíz roncsból egy menetképes járművet összerakva újra motorizálják az országot.
blikk.hu
62 napja
Mellékutakon Európába - Orbánék útépítési láza csak a táblákon létezik?
Ugyan sok gyorsforgalmi út épül jelenleg is Magyarországon, de a mellékutak siralmas állapota lerántja a leplet a "vidékbarát" kormányról. A magyar közúthálózat jelentős részén azt érezhetik az autósok, hogy nem jár nekik az európai életszínvonal.
kontroll.com
80 napja
Az őskáosz megérett: miért fontos a tropára ment M1-M0-csomópont ügye?
Miután a szakemberek váratlan problémákkal találták szembe magukat az M1‒M0-csomópont bontásakor, nagyszabású felújítás vált szükségessé a sokak által használt lehajtó esetében.
economx.hu
81 napja
Cáfol a beruházó Lázár János kastélyügyében: a félmilliárdos egységár egyáltalán nem kirívó
A közút helyesbítette a hamis sajtóhíreket. Az érvelés alapján a kilométerenkénti 500 millió forintos útfelújítás egyáltalán nem kirívó költség. A Magyar Közút cáfolta, illetve
economx.hu
82 napja
Betelt a pohár Lázár Jánosnál: nekiment a Strabagnak, és kompenzációt ígért a borsodiaknak
Jelentős kedvezménnyel lehet majd megvenni jövőre a megyei autópályamatricát.
mandiner.hu
116 napja
Ezt kérte a leghűségesebb város Lázár Jánostól
Nem csak úthálózat-fejlesztés lesz a városban.
magyarnemzet.hu
145 napja
Elkészült az SZTE Science Park közműfejlesztése és a hozzá kapcsolódó úthálózat
A kormány 9,5 milliárd forintos támogatásával elkészült a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) 85 hektáros tudományos és technológiai parkjának közműfejlesztése és a hozzá kapcsolódó úthálózat, amelyeket pénteken adtak át.
hirtv.hu
150 napja
Új hazai autópálya épül
Hamarosan készülhetnek a kiviteli tervek.
magyarnemzet.hu
182 napja
Hatalmas a forgalom az autópályákon, aki teheti inkább másfelé kerüljön
Az Útinform információi szerint a nyugatról keletre tartó tranzitforgalom hatalmas megterhelést jelent az úthálózatra.
portfolio.hu
198 napja
Óriásit lépett Magyarország: Ausztria már mögöttünk, Románia a kirakatban sincs
„Az osztrákokra még várni kell, mi már megvagyunk” – írta a magyar miniszterelnök.
mandiner.hu
200 napja
Regionális autópálya-hatalommá fejlődött Magyarország
Magyarország mögött Lengyelország, Ausztria, Csehország, és még Horvátország is.
mandiner.hu
233 napja
Az Északi Városkapu újra magyar! Mutatjuk, milyen városrész születik a III. kerületben
Nem semmi, ami most épül.
borsonline.hu
249 napja
Történelmi építkezés indul Magyarország legforgalmasabb autópályáján, már azt is tudjuk, mikor
Jelentős változásokra lehet számítani.
mandiner.hu
252 napja
Súlyos buszbaleset történt Mexikóban
A mexikói Zacatecas államban történt súlyos buszbalesetben legalább 24 ember vesztette életét, és további öt személy sérült meg. A tragédia akkor következett be, amikor egy utasokat szállító busz egy teherautóról levált pótkocsival ütközött össze - írta a Sky News .
portfolio.hu
253 napja
Kilométerenként közel 8 milliárd forintból épít utat a NER-es oligarcha cége
Hazánk legdrágább útját építi a Szíjj László érdekeltségébe tartozó Duna Aszfalt. A Jobbik helyi képviselője szerint az útépítés több kárt okoz, mint amennyi hasznot hoz.
341 napja
Végre védetté vált az ókori Róma legfontosabb útja
A Via Appia Antica volt az ókori rómaiak által épített legrégebbi és legfontosabb út, melynek egy része még ma is bejárható. Fénykorában meghaladta az 563 kilométeres hosszt.
infostart.hu
342 napja
Kátyúhelyzet: így állnak most a magyar utak
A Magyar Közút három szempont alapján értékelte az utak állapotát, és bár keréknyomvájú-mélyég és egyenletesség tekintetében nem olyan rossz a helyzet, a burkolatokkal sajnos bőven van probléma.
infostart.hu
362 napja
Közel 60 kilométeres út épül
Aláírták az M9 gyorsforgalmi út 51-es és 53-as számú főutak közötti, közel 60 kilométeres szakasza tervezésére vonatkozó szerződést szerdán a Bács-Kiskun vármegyei Nemesnádudvaron.
portfolio.hu
397 napja
Menü