Világmárkává fejleszthető a kékfrankos
Az alkoholmentesített borok piacszélesítési lehetőséget jelentenek.
magyarnemzet.hu
69 napja
6 márkanév, aminek az eredete mögött bizarr történet lapul
Joggal gondolhatjuk, hogy a nemzetközi gigacégek és világmárkák minden egyes lépésüket alaposan megtervezik, illetve fokozott figyelmet (valamint rengeteg pénzt) fordítanak a következetes brandépítésre. Legalábbis egy idő után biztos. Ám kezdetben még bőven van helye a szertelen kísérletezésnek; a névválasztás kérdésében például annyi esetlegesség és hasraütésszerű vagy egyenesen bizarr ötlet döntött számos későbbi óriásvállalat esetében, hogy az minket is meglepett. Cikkünkben össze is szedtünk néhány jellemző példát.
nlc.hu
89 napja
Utaskísérőnek állt Tilla – A jövőbe repít a PIXIM
Felnőtt is, gyerek is válthat jegyet a Pixim Dreamportal virtuális utazásaira. A multimédiás térkapszula „járatai” 20 percenként indulnak a Westend bevásárlóközpont legalsó szintjéről. Az úti célok között szerepel például képzeletbeli galaxis, de egy Végtelen utazásra is befizethetünk. Öveket bekapcsolni, indul a PIXIM-látványbox 15 perces virtuális kalandja, utaskísérőnk Till Attila!
borsonline.hu
143 napja
Csődöt jelentett a világmárka, hamarosan Magyarországról is kivonul
Már tavalyelőtt negyven százalékkal csökkentették a forgalmazást.
magyarnemzet.hu
150 napja
Menü