Padlón a Pepsi, szárnyal a HELL és a Coca-Cola – Átrendeződött itthon az üdítőital-piac
Óriási átrendeződés zajlik a magyar üdítőital-piacon: miközben a Coca-Cola és a HELL Energy taroltak árbevételben és nyereségben, a Pepsi veszített lendületéből. A Szentkirályi is tudott növekedni, de nyereségessége már csökkent, míg a HELL nemcsak bevételben, hanem munkahelyteremtésben is messze lekörözte a versenytársakat. A számok mögött komoly stratégiai különbségek húzódnak.
blikk.hu
5 napja
Tarolt a Coca-Cola és a Hell a 2024-es piacon
A 2024-es év jelentős változásokat hozott a magyar üdítőital-piacon. Míg a Coca-Cola és a Hell kiemelkedő eredményekkel zárt, addig a Pepsi továbbra is veszteséges maradt, a Szentkirályi pedig a növekedés ellenére profitcsökkenést könyvelt el.
borsonline.hu
5 napja
Egy furcsa üzlet: a Pepsi-Cola lett a világ egyik legnagyobb hadiflottájának tulajdonosa
A hidegháború végét, valamint a Szovjetunió összeomlását számos szimbolikus és kevésbé szimbolikus esemény jelezte, de talán egyik sem volt annyira bizarr, mint az az eset, amikor Amerika második kedvenc üdítőitala, a Pepsi-Cola egy komplett hadiflottát vásárolt az oroszoktól.
nlc.hu
14 napja
Hazatér a Pepsi gyártása Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása, innentől kezdve a hazai boltok piacain megtalálható Pepsi termékeket import helyett helyben fogják gyártani - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Szentkirályon.
portfolio.hu
32 napja
Újra fognak Pepsit gyártani Magyarországon, az kerül az itthoni boltokba is
A 11 milliárd forintos beruházáshoz a magyar állam 3,8 milliárd forint támogatást nyújtott.
nepszava.hu
33 napja
Visszatér a Pepsi gyártása Magyarországra: Dobó Kata is ott volt az üzemavatón – fotók
Mostantól Magyarországon is palackoznak Pepsi-termékeket – jelentette be a Szentkirályi Magyarország új, 11 milliárd forintos üzemének átadásán Szijjártó Péter. A külgazdasági és külügyminiszter szerint nemcsak gazdasági, hanem érzelmi kérdés is, hogy a Pepsi magyar kézben maradt gyártásban készül, ráadásul a beruházáshoz az állam 3,8 milliárd forinttal járult hozzá.
blikk.hu
33 napja
Mostantól a Szentkirályi gyártja itthon a Pepsit
Szijjártó Péter: A gyártás hazaérkezik.
magyarnemzet.hu
33 napja
Komoly változás jön a polcokon: erre számítson, ha Pepsit vásárol
Szijjártó Péter Szentkirályon jelentette be, hogy visszatér Magyarországra a népszerű üdítőital gyártása. A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása
economx.hu
33 napja
Örömhírt jelentett be a miniszter: egy nagy márka hazatér
„Nekünk, magyaroknak érzelmi kérdés, hogy a felépített magyar brandek valóban magyar brandek maradjanak” – jelentette ki Szijjártó Péter külügyminiszter Szentkirályon.
mandiner.hu
33 napja
Szijjártó Péter: A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
Innentől kezdve a hazai boltok piacain megtalálható Pepsi termékeket import helyett helyben fogják gyártani.
demokrata.hu
33 napja
Nagy változás jön a Pepsinél
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása, innentől kezdve a hazai boltok piacain megtalálható Pepsi termékeket import helyett helyben fogják gyártani – közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Szentkirályon.
piacesprofit.hu
33 napja
Szorult helyzetben a Pepsi, az egészséges termékek hozhatnak megoldást
Az amerikai vállalat csökkenti éves profit előrejelzését a kereskedelmi háború miatt megnövekedett költségeknek köszönhetően. A PepsiCo részvényei közel 1 százalékot estek az előzetes
economx.hu
73 napja
Kitört az új kólaháború, és ez most egészen más, mint eddig volt
A prebiotikummal felturbózott szénsavas-rostos üdítők piaca milliárddollárosra nőtt, a Pepsi és a Coca-Cola csak kapaszkodik a trend után. Egy átlagos kaliforniai tini már undorral néz a hagyományos üdítőkre, és Poppit meg Olipopot vesz – vagy vetet a szüleivel, akik boldogan kifizetik a kólához képest háromszoros árat, abban a tudatban, hogy legalább valami egészségeset iszik a gyerek.
telex.hu
87 napja
6 márkanév, aminek az eredete mögött bizarr történet lapul
Joggal gondolhatjuk, hogy a nemzetközi gigacégek és világmárkák minden egyes lépésüket alaposan megtervezik, illetve fokozott figyelmet (valamint rengeteg pénzt) fordítanak a következetes brandépítésre. Legalábbis egy idő után biztos. Ám kezdetben még bőven van helye a szertelen kísérletezésnek; a névválasztás kérdésében például annyi esetlegesség és hasraütésszerű vagy egyenesen bizarr ötlet döntött számos későbbi óriásvállalat esetében, hogy az minket is meglepett. Cikkünkben össze is szedtünk néhány jellemző példát.
nlc.hu
88 napja
Menü