Hazug temusok, hisztériás nőcik nyomulnak a neten, nincs menekvés előlük
Szürreális környezetben csini hisztis csajszi zokogva omlik tűsarkú topánkájára, mert nem kapott ingyen tabletet. Nem létezik napjainkban olyan online platform, ahol ne bukkanna fel egy-egy európai
economx.hu
20 napja
Felemás évet zárt a magyar barkácsáruház az árérzékeny hazai piacon
Árbevétele nőtt, nyeresége pedig csökkent tavaly a Praktikernek Magyarországon. Idén azonban erőteljesebb évvel kalkulálnak. A Praktiker barkácsáruház 88,1 milliárd forint kiskereskedelmi
economx.hu
33 napja
Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak, a megkérdezettek felének ez az elsődleges szempontja, amikor ilyen eszközt vesz, a hatékonyságot és minőséget a válaszadók 15 százaléka jelölte meg fontos tényezőként, míg a márka és a megbízhatóság kevesebb mint 9 százalék számára lényeges – derül ki a tisztítástechnológiai cég, a Kärcher megbízásából készült felmérésből.
piacesprofit.hu
67 napja
Csak az ár számít: a vásárlási szokásainkat is átírják a megugró megélhetési költségek
Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt, ami látványosan kihat a vásárlási szokásokra is – derül ki az EY legfrissebb, több mint 20 000 résztvevővel készített nemzetközi felméréséből. A kutatás szerint egyre kevésbé számít az elismert mákanév, mindennél fontosabbá vált az árazás.
piacesprofit.hu
67 napja
Nagyon megnézik a magyarok, milyen húsvéti édességre költenek
A tudatosság jegyében telik az idei húsvéti szezon a hazai édességpiacon. A gyártók minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektettek a termékportfólió optimalizálására. A vásárlók körében is nőtt az árérzékenység, de a legtöbben a minőség terén sem kötnek kompromisszumot; ár-érték arányban a legjobb termékek kerülnek a kosarakba.
piacesprofit.hu
84 napja
Így vehetők rá a huszonévesek a vásárlásra
A mai Z generáció, vagy Zoomerek 64 százaléka követ influenszereket, átlagosan napi 4,6 órát töltenek online. Náluk a költésen belül a legkomolyabb tételt az ételrendelés jelenti. A Z generáció
economx.hu
119 napja
Nagy a nyomás a magyar e-kereskedőkön
A Temu letarolta a múlt évben a piacot.
magyarnemzet.hu
144 napja
Többen, de kevesebbet költöttek idén a Balatonnál
Júniustól augusztusig 5,5 millió vendéget regisztráltak a Balatonnál, Siófokon nőtt a vendégéjszakák száma, nagyjából egymillióan fordulhattak meg a városban, ami a 2019-es koronavírus-járvány
economx.hu
247 napja
Ennyiért már nem vevők a magyarok, jobb lesz átgondolni a további áremeléseket
Az áruházláncok áremelései hónapról hónapra befolyásolják a fogyasztói bizalmat, amely stabilan alacsony infláció mellett várhatóan az év végére erősödhet, így a boltokban is eljöhet
economx.hu
299 napja
A boomerek a megbízhatóságot, a Z-sek a fenntartható csomagolást keresik?
Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért
economx.hu
308 napja
Bíznak a fogyasztók a hazai élelmiszerekben
A fejlesztés azonban égető feladata az iparágnak.
311 napja
Olcsó hús, híg lével: sarkos szakvélemény a kis autószervizekről
A járműipar több szempontból is története legnagyobb kihívása előtt áll, a klímaváltozás okozta globális felmelegedés autóinkat sem kíméli. Ezért a járművekkel kapcsolatos tudás
economx.hu
317 napja
Mennyiség helyett inkább minőséget iszunk, ha sörről van szó
Az elmúlt két évben az infláció a söröket is érintette, ami inkább a minőségi italok felé vitte a vásárlásokat. A piaci tendenciák alapján a prémium és a szuper prémium kategóriás
economx.hu
408 napja
Most már biztos, hogy júniusig ezeket nyomott áron kapja
Felmérések szerint a hazai vásárlók továbbra is árérzékenyek, és odafigyelnek arra, hogy a jó minőségű termékekhez a lehető legjobb áron jussanak hozzá. A SPAR folyamatosan törekszik arra, hogy megfeleljen ezeknek az elvárásoknak, ezért számos akcióval és kezdeményezéssel segít a spórolásban.
hvg.hu
455 napja
Márkahűek az autóvásárlók? Kutatás érkezett
A villanyautózás korábban vártnál gyengébb előretörése az autópiac egyetlen olyan fejleménye, ami váratlanul érte a szakértőket 2023 második felében.
totalcar.hu
525 napja
Menü