Arra mindig van hely a piacon, hogy munkát adj pár barátnak, de a növekedéshez ez nem elég
Vagy védekező csatát vívnak a globális óriások ellen, vagy régiós ambícióval vágnak neki a jövőnek a magyar és környékbeli online szereplők. Megmérték, hogy áll a kelet-közép-európai e-kereskedelem topligája. Interjú Szabó Lászlóval, a Growww Digital ügyvezető partnerével.
forbes.hu
104 napja
Véget ért a webshop indítás aranykora? Megszólalt a Vágyaim.hu alapítója
A külföldi szereplők gőzhengerként tarolnak a hazai e-kereskedelmi piacon, és adja magát a kérdés, hogy miközben a már bejáratott webshopoknak is egyre nehezebb, ilyen körülmények között milyenek az újonnan belépők esélyei. Erről a Portfolio Pörzse Norbertnél , a 22 országba szállító Vágyaim.hu webáruház alapítójánál érdeklődött, aki az április 2-i Retail Day 2025 Konferencián további kulisszatitkokat árul el saját sikerreceptjéről.
portfolio.hu
112 napja
Most duplán megéri az Auchanban online bevásárolni
Az Auchan a hiperekre jellemző, széles áruválasztéka mellett a minőséggel és a megbízhatósággal, valamint a tavalyinál tartósan olcsóbb áraival igyekszik felvenni a versenyt az e-kereskedelem piacán. Ráadásul most kedvezményekkel próbálhatjuk ki az áruházlánc házhoz szállítását, ugyanis egészen március közepéig 2500 forintos kuponkedvezménnyel vásárolhatunk.
blikk.hu
124 napja
Temu-versenytársat indít Európában az Amazon
Az európai terjeszkedéshez meghirdetett állásokból következtethetünk az e-kereskedelmi óriás következő lépésre. Mi történt? A Temu és a Shein versenytársaként ismert Amazon Haul platform elindítását tervezi az e-kereskedelmi óriás Európában, írja a Ecommersnews.com. Az Amazon Európában folyamatosan növekszik, a cég 2024-ben Németországban 39,6 milliárd eurós, az Egyesült Királyságban pedig 36,7 milliárd eurós bevételt ért el. Ez […]
forbes.hu
125 napja
Kiszállt az alapító a magyar sikercégből – Mi történt a háttérben?
Jelentős változások zajlottak és zajlanak most is a csomagautomaták piacán Magyarországon. Egyszerre sok szereplő jelent meg az elmúlt években és most azt látjuk, hogy a működésüket racionalizálják. A Packeta és a Foxpost már közösen folytatja, utóbbi két alapítója pedig úgy döntött, hogy lemond pozíciójáról. Bengyel Ádámmal, a Foxpost korábbi vezérigazgatójával beszélgettünk az egyesülésről, a lemondásának okairól, a csomagautomata-piacról és e-kereskedelemről. Mindezekről szó esz a Portfolio Retail Day 2025 konferencián is 2025 április 2-án.
portfolio.hu
128 napja
Dübörög a szépségipar
Erőteljes növekedés a latin-amerikai (+19,1 százalék), és az afrikai közel-keleti régióban (+27,1 százalék). Az Egyesült Államokban a szépségápolási és testápolási termékek értékesítésének 41 százalékát az e-kereskedelem vezérli. A világ szépségápolási vásárlásainak 68 százalékát a közösségi kereskedelem hajtja.
piacesprofit.hu
131 napja
Valósággal kilőttek az Alibaba-részvények
A vállalat kiemelkedő negyedéves eredményeket publikált, így a részvényei jelentős mértékben emelkedtek a Hongkongi tőzsdén. A hatalmas teljesítményt főként a felhőalapú szolgáltatások és az elektronikus kereskedelem növekedése generálta.
infostart.hu
136 napja
A magyarokat elkapta a Temu-láz! Bajban a hazai e-kereskedők
A magyar e-kereskedelmi piac 2024-ben olyan átalakuláson ment keresztül, amelyre a szektor közel 25 éves magyarországi fennállása óta nem volt példa. Az e-kereskedelem fejlődésének motorját már nem a belföldi és EU-s kereskedők jelentik, hanem a határon túli, import kereskedelem. A Temu-láz számos honfitársunkat elérte, mert az alacsony árak és a hatékony szolgáltatás többet nyom a latban, mint az, hogy egy biztonságosabbnak tűnő hazai vagy uniós kereskedővel létesítsenek kapcsolatot.
blikk.hu
140 napja
A Foodora válasza a GVH bírságára: Nem értünk egyet, túlzásnak tartjuk
Együttműködnek, de nem értenek egyet. A gyorsfutárcég a húszmillió forintos extra eljárási bírságot is „túlzásnak” tartja a GVH-tól, azt pedig cáfolják, hogy szándékosan elhallgatták volna a problémás kuponakció részleteit.
forbes.hu
143 napja
PwC: tavaly az e-kereskedelem nőtt a leggyorsabban Magyarországon
A magyar e-kereskedelem 2024-ben 1900 milliárd forintot meghaladó forgalmat ért el, ez csaknem 15 százalékos növekedés, melyből 17 százalékot, 330 milliárd forintot az import generált - derült ki a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép kutatásból.
infostart.hu
143 napja
Jól megbüntették a gyorsfutárcéget, mert elhallgatták, mire jó valójában a kétezer forintos kupon
Külföldi márkákkal telt a GVH hete az online harcmezőkön. Utólag vizsgálják az Emagot, nekimentek az Allegrónak, a Foodorát pedig most meg is büntették egy problémás kuponakció miatt.
forbes.hu
143 napja
Brutális számok mutatják, hogyan tarolta le a magyar piacot a Temu
Magyarországon a kínai webáruház 2024 legnagyobb vásárlótáborral és rendelési számmal bíró e-kereskedőjévé vált.
infostart.hu
143 napja
Számok bizonyítják a kínai kereskedelmi hatalmat Magyarországon
Tovább növekedett az e-kereskedelem forgalma 2024-ben. Ehhez viszont már lényegében alig van köze a magyar webshopoknak, a kínaiaknak viszont annál több. A PwC legfrissebb Digitális Kereskedelmi
economx.hu
144 napja
Kong a vészharang a hazai e-kereskedelemben: mindent bedönt a külföldi óriás
Az import hajtja a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését, a 2024-es adatok szerint a teljes piaci forgalom 15%-os emelkedésével 1920 milliárd forintra nőtt, amelyből 330 milliárd forintot az importtermékek tettek ki – derül ki a PwC legújabb jelentéséből, amely szerint a Temu vált a legdominánsabb szereplővé, míg a hazai kereskedők technológiai innovációra és a vásárlói élmény javítására kényszerülnek a fokozódó nemzetközi versenyben.
portfolio.hu
144 napja
Nagy a nyomás a magyar e-kereskedőkön
A Temu letarolta a múlt évben a piacot.
magyarnemzet.hu
144 napja
110 milliárd forintot költöttek a magyarok a Temun tavaly
A filléres kínai piactéren több mint kilencmillió megrendelést adtak le a magyarok 2024-ben.
nepszava.hu
144 napja