A Toyotát meglepte a hatodik hely, és Imolában sem számítanak könnyű versenyre
A 2023-as szezont végig domináló Toyotának hosszú ideje nem volt olyan nehéz versenye, mint az idei katari idénynyitó, ahol a #7 egység hatodik, a #8 pedig a tizedik helyen zárt. A tavalyhoz képest szigorúbb BoP-t kapó GR010 Hybridnek ahhoz sem volt meg a tempója, hogy győztessel azonos körön érjen célba, és a vezetők tartanak tőle, hogy Imolában sem lesz sokkal jobb a helyzet.
eurosport.com
491 napja
Tényleg baj van? A Toyota főnöke szerint a pontszerzéshez is mázli kell nekik
Váratlanul gyengén szerepelt a Toyota a WEC Prológon, a bajnokság szezon előtti kollektív tesztjén. A tavaly hét futamból hatot megnyerő japán márkát ezúttal hat rivális gyártó is megelőzte a legyorsabb körök összevetésében, hátránya pedig 1,4 másodperc volt. Kamui Kobayashi nemrég kijelentette, valós gondjaik vannak, és a pontszerzéshez is szerencsére lenne szükségük.
eurosport.com
495 napja
Bemutatta új fejlesztéseit a Toyota a 2024-es WEC-szezonra
Tudjuk, mi is az írtuk korábban, hogy a Toyota változatlan autóval vág neki a 2024-es WEC-szezonnak. Igazat is mondtunk, meg nem is. Lényegi, az autó teljesítményét érintő változás nem történik a tavaly egy híján minden versenyt megnyerő autón, de apró módosítások azért lesznek, amik közvetve ugyan, de még eredményesebbé tehetik a GR010-et.
eurosport.com
503 napja
Menü