Akiknek nem kéne a zöldségáfa – Kim Kardashian olyan luxusban él, amit itthon el sem tudunk képzelni – Íme, az ingatlanok, a pénzügyi stratégia és az összegek!
A világhírű médiaszemélyiség és üzletasszony, Kim Kardashian életmódja a 21. századi sztárkultúra egyik legkiemelkedőbb példája. A Los Angelesben született celeb 2025-re több mint 1,7 milliárd dolláros vagyont halmozott fel, amelyet realitysorozatokon, divatmárkákon és innovatív vállalkozásokon keresztül szerzett. A jelentőségét nem csupán vagyona mértéke, hanem a személyes márkaépítésben tanúsított példátlan ügyessége teszi különlegessé.
blikk.hu
130 napja
Márkaépítés: a hazai cégek fele tervez jövőre többet költeni saját brandjére
Egyre fontosabb a munkáltatói brand a hazai cégeknek is.
261 napja
Valamire már több pénzt szánnak a magyar cégek, mint korábban
A munkaerő megtalálása és megtartása érdekében tovább erősödik a munkáltatói márkaépítés szerepe a vállalati szektorban: a megkérdezett cégek 47 százaléka a gazdasági kihívások ellenére is növeli az employer brandingre fordított büdzséjét 2025-ben - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felméréséből.
piacesprofit.hu
261 napja
„Szeretném, hogy komoly márkákká váljanak a civilek”
Nemcsak a profitorientált vállalkozások, hanem a társadalmi ügyeket szolgáló civil szervezetek, alapítványok számára is létfontosságú, hogy „eladják magukat”, azaz akár vállalatoktól, akár magánemberektől forrásokat, adományokat szerezzenek. De hogyan lehet márkát építeni, s a profi kommunikációs stratégiák egyéb módszereivel vonzóvá tenni ezeket a szervezeteket?
magyarnarancs.hu
313 napja
Menü