Valamire már több pénzt szánnak a magyar cégek, mint korábban
A munkaerő megtalálása és megtartása érdekében tovább erősödik a munkáltatói márkaépítés szerepe a vállalati szektorban: a megkérdezett cégek 47 százaléka a gazdasági kihívások ellenére is növeli az employer brandingre fordított büdzséjét 2025-ben - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felméréséből.
piacesprofit.hu
261 napja
Kommunikáció és közösségi lét: ilyen az élet a Chio és Pom-Bär snack-ek gyártójánál
Van olyan cég, ahol a munkavállalók döntésekbe való bevonása és a menedzsment közvetlensége nem csak jól hangzó, üres frázis, hanem mindennapi gyakorlat is. Karvalics Mária, az Intersnack HR-vezetője és Sófalvi Adrien marketingvezető segítségével bepillantást kaphatunk abba, hogyan építik a bizalmat és az elkötelezettséget az Intesnack-nél.
hvg.hu
424 napja
Menü