Valamire már több pénzt szánnak a magyar cégek, mint korábban

Valamire már több pénzt szánnak a magyar cégek, mint korábban

A munkaerő megtalálása és megtartása érdekében tovább erősödik a munkáltatói márkaépítés szerepe a vállalati szektorban: a megkérdezett cégek 47 százaléka a gazdasági kihívások ellenére is növeli az employer brandingre fordított büdzséjét 2025-ben - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felméréséből.

#gazdaság #munkahelyek #piac & marketing #employer branding #márkaépítés

piacesprofit.hu logopiacesprofit.hu

261 napja

Kommunikáció és közösségi lét: ilyen az élet a Chio és Pom-Bär snack-ek gyártójánál 

Kommunikáció és közösségi lét: ilyen az élet a Chio és Pom-Bär snack-ek gyártójánál 

Van olyan cég, ahol a munkavállalók döntésekbe való bevonása és a menedzsment közvetlensége nem csak jól hangzó, üres frázis, hanem mindennapi gyakorlat is. Karvalics Mária, az Intersnack HR-vezetője és Sófalvi Adrien marketingvezető segítségével bepillantást kaphatunk abba, hogyan építik a bizalmat és az elkötelezettséget az Intesnack-nél.

#interjú #brandcontent #brandlab #hr #snack #chio chips #employer branding #intersnack #intersnack magyarország kft. #sós snack

hvg.hu logohvg.hu

424 napja

Nincs több hír ebben a kategóriában.

Menü