Mutatjuk, melyik városokban lopják el a legtöbb autót
A „legnépszerűbb” márkák is kiderültek.
magyarnemzet.hu
56 napja
Kényszer miatt jön a kínai autó Európába
Magyar autósok dilemmái, hatalmához ragaszkodó diktátor, tizenmillió forintos mínusz minden autón, megszűnő kínai márkák, kényszermunkatáborok, indiai melósok magyar fizetése és egy nem létező mesterterv az ősellenség ellen.
vezess.hu
66 napja
Akik jól csinálják
Pörög, kreatív, nagyra nőtt, és még magyar is. Amelyik márka kimarad, lemarad: követhető példák az itthoni TikTokról. Balazs Kicks868 ezer követő16 millió lájk„A népszerűséghez inkább a TikTok tett hozzá” – ezt a kiskörúti cipőkirály,Pachert Balázs mondta még 2023-ban a Forbes Flow-n. Másfél milliárd forintos, sok százezer követős sneakerbirodalmának mérete magáért beszél. Instagramját 2019 nyarán indította el, és mint […]
forbes.hu
67 napja
Annyira elfajult a vámháború, hogy töredékáron árulják a márkás cuccokat a TikTokon a kínai gyártók
Az amerikai fogyasztókra célzott videókban azt is bemutatják, hogy nem csak gagyit állítanak elő. Az amerikai importőrökön nagyot üthet a lépés, a járulékos veszteséget pedig a márkák gazdái szenvedhetik el. „Ne kezdj háborút Kínával” – üzenik az influenszerek.
telex.hu
81 napja
Valószínűleg ebből a 6 márkából választja a következő tévéjét – Ezek az okai
Amikor tévét vásárol, érdemes a minőséget és a megbízhatóságot keresni. Ezt azonban főként csak a neves márkáknál találhatja meg, amelyek nem véletlenül örvendenek akkora népszerűségnek. A szakértők szerint az alábbi hat gyártótól érdemes készüléket vásárolni, ha biztosra akar menni. Mutatjuk is, hogy miért!
blikk.hu
118 napja
Ezek a világ legértékesebb márkái: ki nem találná, hogy melyik iparág adja a legtöbb főszereplőt
A világ legértékesebb márkáiról készült friss rangsorok évről évre betekintést nyújtanak abba, hogyan alakulnak a fogyasztói preferenciák és a vállalati innovációs stratégiák. A 2024-es év sem volt kivétel, hiszen az új technológiák, az AI-alapú megoldások és a fenntarthatósági törekvések központi szerepet kaptak. Az Apple, Microsoft, Google, Amazon és Samsung vezetik a Brand Finance 2024-es listáját, amelyeket közösen a technológiai innováció és a stabil piaci jelenlét emel ki. Lássuk, mitől ilyen erősek ezek a cégek, és milyen trendek formálják a globális márkapiacot!
blikk.hu
250 napja
A Budapest Select Prezentáció pezsgő kreatív központtá vált a milánói divathéten + Fotók
A hazai divat és kreatívipari márkák, művészek egy izgalmas prezentációban mutatkoztak be a Milan Fashion Week közönségének.
magyarnemzet.hu
289 napja
Rajong a világ ezekért az élelmiszermárkákért, de már látni a változást
A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát, annak ellenére, hogy az elmúlt év során értéke 7 százalékkal, 20,8 milliárd dollárra csökkent - áll a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó vállalat honlapján.
piacesprofit.hu
319 napja
Bajban van a Gucci, de még nem fogott padlót
Korai lenne belevenni a luxusmárka anyavállalatába – figyelmeztetnek elemzők.
438 napja
Menü