Bemutatkozott a kínai Audi márka, amin már nem lesz ott a négy karika
Új márkát és új koncepcióautót is bemutatott az Audi és a SAIC.
totalcar.hu
242 napja
Változás az MG márka hazai működésében
Jövőre már Magyarországon is a SAIC forgalmazza az MG-ket.
totalcar.hu
242 napja
Guinness rekord: 2208 kilométert ment tankolás és töltés nélkül a kínai plug-in hibrid
A Roewe D7 valódi körülmények közt teljesített.
totalcar.hu
247 napja
Bepereli az EU-t egy kínai autógyártó, Peking a beruházások leállítására szólított fel
A kínai állami tulajdonban lévő SAIC autógyártó azt tervezi, hogy beperli az Európai Uniót az elektromos járműveire kivetett magas szubvencióellenes vámok miatt – jelentette be a vállalat szerdán a Reuters szerint. Valamint Peking arra utasította az ország autógyártóit, hogy hagyjanak fel EU-n belüli beruházásaikkal.
portfolio.hu
249 napja
Életbe lépnek a kínai büntetővámok, mutatjuk hogy jutott idáig az EU
Az összefoglalónkban tisztázzuk az október végén életbelépő, elektromos járművekre bevezetett uniós vámok részleteit és hogy miért döntöttek a tarifák bevezetéséről az európai döntéshozók.
economx.hu
249 napja
Óriásit nyerhet Magyarország a villanyautókra kivetett büntetővámokkal – európai központ lehetünk
A BYD Magyarországra hozhatja az európai központját.
250 napja
Döntött az EU: jönnek a magasabb vámok a kínai elektromos autókra
Az Európai Unió jelentős lépésre szánta magát a kínai elektromos járművek importjával kapcsolatban. A döntés értelmében akár 45,3%-ra is emelkedhetnek a vámok, ami komoly hatással lehet az európai autópiacra és a nemzetközi kereskedelmi kapcsolatokra egyaránt - írja a Reuters.
portfolio.hu
251 napja
Autópiac: zuhant a forgalom, a hibridek állják a sarat
Ha így folytatódik, akkor visszaeséssel zárja a 2024-es évet az EU autópiaca.
258 napja
Többé semmi nem lesz ugyanolyan, mint régen – 10 pontban az európai autóipar mélyülő válságáról
A kínai márkák villanyautói olcsóbbak, gyártóik gyorsabban fejlesztenek és az állam is támogatja őket. A Volkswagen súlyos problémái egyre nyilvánvalóbbak, az európai vevők pedig egyelőre nem szerettek bele az elektromos modellekbe. Egy részük nem is tervezi a vásárlást, ha nincs állami támogatás.
telex.hu
269 napja
Vámháború: Brüsszel visszautasította a kínai kompromisszumot
Peking vállalta volna, hogy 30 ezer eurónál olcsóbban nem ad el autót az európai piacon.
272 napja
A magyar kormány ellenállása sem tudta megakadályozni a kínai elektromos autók elleni védővámok megszavazását
Az Európai Bizottság júliusban döntött az ideiglenes intézkedésről, amit most öt évre véglegesítenének.
magyarnarancs.hu
276 napja
8,3 millió forinttól indul Magyarországon az MG3 Hybrid+
195 lóerő, 8 másodperces gyorsulás és 4,4 literes fogyasztás – papíron korrekt csomag érkezett a kisautók közé.
totalcar.hu
277 napja
Agyoncsapták az uniós büntetővámok a kínai villanyautó-importot
Megfeleződött a Kínából Európába érkezett villanyautók száma.
279 napja
Új elektromos pickup érkezik Európába
Nagyobb, mint a Ford Ranger vagy a Toyota Hilux.
totalcar.hu
290 napja
Összezuhant az európai autópiac, rövidzárlat a Teslánál
A német piac összeomlását a leépítésekre készülő VW gyászos teljesítménye súlyosbította.
291 napja
Gyártást hoz Európába a kínai Chery is, a helyszín még kérdéses
A Chery kegyeiért a britek és az olaszok versenyeznek.
300 napja
A SAIC plug-in hibrid technológiáját kölcsönözheti a Skoda
Nem remekelnek a kínai piacon.
totalcar.hu
303 napja
Kínai autógyártók: meg se kottyantak a büntetővámok
Az egyikük uralta az elektromos autók piacát augusztusban.
305 napja
Korrigál az EU, a Teslát nem akarják bántani a kínai vámokkal
Kiigazította az ázsiai országban gyártott elektromos járművekre kiszabott ideiglenes vámtarifákat az Európai Bizottság, az Elon Musk által vezetett cégnek jelentősen könnyítenék a terheit.
economx.hu
320 napja
Kiakadtak Kínában az elektromos járműveket sújtó uniós importvám miatt
Határozottan bírálta szerdán a Kínai Autógyártók Szövetsége (CAAM), hogy az Európai Bizottság jelentős importvámmal sújtotta a kínai elektromos járművek importját, igaz egy tegnapi újabb lépéssel jelképesen csökkentették azokat három gyártó esetén.
portfolio.hu
320 napja
Eltűnhet a legendás autómárka négy karikája, és erről is a kínaiak tehetnek
A kínai SAIC és az Audi közös elektromos autó modellcsalád fejlesztésébe kezd, amelyekről lekerülhet a német gyártó világhírű logója. Ugyan az új modellcsaládot nem kizárólag Kínában
economx.hu
336 napja
Elengedheti az Audi a négykarikás logót bizonyos piacokon
Valószínűleg ezzel akarja majd megkülönböztetni kínai eredetű autóit az európaiaktól.
totalcar.hu
336 napja
Elvesztik a négykarikás logót a legújabb elektromos kínai Audik
A SAIC és az Audi közös sorozatán, melynek prototípusát novemberben mutatják be, nem lesz rajta a négy összekapcsolódó karika.
339 napja