Miért venne bárki apró Toyotát 23 millióért?
Bár a legtöbb Toyota nem jobb autó közepesnél, a világ első autógyártója az iQ-val, a GT és GR86-tal, az A90-es Suprával vagy a Land Cruiserekkel az MR-2 kifutása óta is megcsillantja klasszisát. A továbbfejlesztett Yaris GR vakítóan fényes csillag az autótörténelem egén.
vezess.hu
123 napja
Nagy kár, ha nem lesz több dízel Octavia
Egyre több autómárka törli a dízeleket és próbálja őket különféle hibridekkel helyettesíteni. De a renovált Octavia TDI is azt bizonyította, hogy egy tisztán működő gázolajos motornak ma is van létjogosultsága, ha sokat autóztok.
vezess.hu
130 napja
Kifognak a magyar utak a 20 milliós kínai autón
Temérdek extrával, 313 vagy 530 lóerős hajtáslánccal és 20 millió feletti indulóárral ért Magyarországra a BYD Sealion 7. Vezettük a kínai elektromos autót, amelynek futóműve kevéssé kompatibilis a hazai utak rögvalóságával.
vezess.hu
139 napja
Olcsó konkurenst kap a Suzuki és a Dacia Magyarországon
Igen rövid idő alatt nagyon sok modelljét megújította a Citroën. A Daciához közelebbi pozíciót kereső márka a C3 Aircross utódát jóval nagyobbra építette, hétszemélyest is gyárt belőle és lenyomta az árát. Mit tud az olcsónak ígérkező családi autó?
vezess.hu
147 napja