Nem lesz Apple elektromos autó, fontosabb a mesterséges intelligencia és a Vision Pro
A döntésnél az is fontos szempont volt, hogy az elmúlt hónapokban lassult az elektromos járművek ipara.
496 napja
X6 életérzés féláron: teszten a sportos benzines és tisztán elektromos új BMW X2
Ha túl drága, esetleg túl nagy a BMW X6 és még az X4 is, akkor érdemes egy pillantást vetni a teljesen új X2-re, mely egy az elődjétől teljesen eltérő karakterű kupé divatterepjáró lett. Kipróbáltuk a 300 lóerős durrogós M35i és a 313 lovas hangtalan iX2 változatokat.
hvg.hu
496 napja
Elmondták, még hány évig lesz drágább lesz az e-autó, mint a hagyományos
Az autóipari döntéshozók a következő öt évben még számítanak bizonytalanságokra az ellátási-láncban is. Az e-autózási piacon vegyesek a várakozások: egyre nőhet az ilyen járművek
economx.hu
497 napja
Meloni megirigyelte a szegedi BYD-óriásberuházást, Olaszországba csábítja a kínaiakat
A BYD Europe igazgatója szerint a cég most a magyarországi beruházásra, a helyi háttéripar kiépítésére fókuszál.
497 napja
Lutri az elektromos autó – még hat évig drágább e-autót gyártani, mint hagyományosat
Egyetlen nemzet tekint optimistán az e-autók jövőjére: Kína.
497 napja
Még évekig drágább lesz villanyautókat gyártani
A villanyautós piacon vegyesek a várakozások: egyre nőhet az ilyen járművek aránya, gyártásuk azonban még hat évig drágább lehet, mint a hagyományos autóké. The post Még évekig drágább lesz villanyautókat gyártani first appeared on Vezess .
vezess.hu
497 napja
Újabb ígéretes kínai autó jön Magyarországra, rendesen meghajtottuk az Omoda 5-öt
Trendi külseje alapján japán vagy koreai modellnek is gondolható a turbós benzinesként és tisztán elektromos változatban hazánkba érkező Omoda 5, mellyel a hatalmas kínai Chery konszern egész Európát le kívánja támadni. Madridban teszteltük az ígéretes újdonságot, aminek végre az árát is sikerült megtudni.
hvg.hu
498 napja
Mára hazánk a kínai beruházások első számú közép-európai célpontja
Szijjártó Péter: Magyarország a BYD-beruházással diktálni fogja egy technológiai világforradalom tempóját.
magyarnemzet.hu
500 napja
Jól fut az e-jármű program
Csaknem nyolcmilliárd forintnyi támogatást igényeltek eddig a cégek.
magyarnemzet.hu
502 napja
A Dacia piacra dobta új elektromos modelljét
Az új Spring modellt nyáron kezdik forgalmazni.
503 napja
Gitározni lehet a különbséget: teszten az olcsón minőségi új kínai villanyautó, a BYD Atto 3
Szemrevaló formaterv, egyedi hangulatú utastér, high-tech kijelzővarázslat, korrekt hatótáv és relatíve kedvező ár. Felettébb ígéretesnek tűnik a BYD tisztán elektromos kompakt SUV-ja, az Atto 3, de vajon akadnak-e hátulütői?
hvg.hu
506 napja