Üzenetet küld a Starbucks, ha valaki a kávézó közelébe ér
A Starbucks helymeghatározáson alapuló marketingtechnológiát alkalmaz, hogy személyre szabott ajánlatokat küldjön a kávézók közelében tartózkodó vásárlóinak - írta meg a Chain Storeage .
portfolio.hu
29 napja
10 éves a Fresh Corner - Izgalmas információkat tudtunk meg
A Mol Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját; a 2015-ben elindított koncepcióval a Mol célja az volt, hogy új szintre emelje a töltőállomások vendéglátását. Az elmúlt évtizedben a Fresh Corner az európai régió egyik meghatározó kiskereskedelmi hálózatává vált, és mára több mint 1300 egységgel üzemel, hangzott el a születésnap apropóján rendezett sajtóeseményen.
portfolio.hu
53 napja
Új területen támad a Revolut
A Revolut hamarosan elindítja Mobilcsomagok szolgáltatását - közölte a fintech társaság. A Revolut havi díjas mobilcsomagjai Németországban korlátlan hívást, SMS-t és belföldi adatforgalmat fognak biztosítani, valamint 40 GB-nyi EU-roaming keretet helyi telefonszámmal és hűségszerződés nélkül. A fintechek és a bankok versenyéről is szó lesz május 27-ei Financial IT rendezvényünkön, érdemes regisztrálni!
portfolio.hu
67 napja
Új fejlesztést vezetett be a Mol és a Mastercard: sok autósnak lesz könnyebb az élete
A Mol fejlesztésének köszönhetően új, kényelmes fizetési megoldás érhető el a töltőállomásokon. A mobiltankolás lehetővé teszi, hogy az autósok a vállalat applikációján keresztül fizessenek az üzemanyagért anélkül, hogy be kellene menniük a shopba. A fejlesztésnek – amiben a Mastercard támogató partnerként vett részt - azonban van egy önmagán túlmutató célja is: a Portfolio mutatja a részleteket.
portfolio.hu
199 napja
Csődbe mehet egy fapados légitársaság
Potenciális csődvédelem feltételeiről tárgyal egy amerikai fapados légitársaság, a Spirit Airlines – tudta meg a The Wall Street Journal. A hírre közel 40 százalékot zuhant a részvények árfolyama csütörtökön a zárás utáni kereskedésben.
portfolio.hu
275 napja
Egy rakat pénzt meg lehet spórolni az eMAG Genius hűségprogramjával
Közel 350 millió forintot takarítottak már meg a hazai vásárlók az eMAG Genius-előfizetőként történő rendeléssel. Az egyik legnagyobb magyarországi kereskedőcég, az eMAG idén májusban indította el eMAG Genius névre hallgató hűségprogramját. Ennek egyik nagy előnye, hogy a programban szereplő termékek megvásárlása során kedvezményeket kapnak a vásárlók. A vállalattól származó információk értelmében eddig e rövid időszak […]
techworld.hu
277 napja
Rangos díjat kapott a BMW és KFC globális hűségprogramját fejlesztő magyar cég
Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója.
portfolio.hu
422 napja
Elvitték a 110 milliós nyereménylakást a Szerencsejáték és az OTP Bank akciójában
A Szerencsejáték Zrt. tavaly ősszel hirdette meg lakásnyeremény-játékát. A Játékoskártya lottózói hűségprogramot népszerűsítő akció keretében a nemzeti lottótársaság az OTP Bank csoporttal együttműködésben egy 110 millió forint értékű fővárosi lakást sorsolt ki – hangzott el a Szerencsejáték Zrt. és az OTP Bank keddi sajtótájékoztatóján. Az akció keretein belül további, összesen 27 millió forint pénznyeremény is gazdára talált.
portfolio.hu
474 napja
Azonnali döntés: megváltozik a Lidl Plus – a vásárlók majdnem felét érinti
A Lidl megújítja alkalmazását, ami mostantól érvényes. Sokakat érint, mert a Lidl Plus nagy népszerűségnek örvendő digitális hűségprogram.
486 napja
Rejtély: ezer ember jelentkezett egy olyan repülőjáratra, ahol titkos az úti cél
Meglepően sokan akarnak úgy repülővel utazni, hogy fogalmuk sincs, mi a célállomás. A skandináv légitársaság által meghirdetett ilyen út percek alatt több mint ezer fős jelentkezést generált – írja a CNBC .
portfolio.hu
503 napja
Most, hogy zuhan az infláció, megindult a harc a vásárlókért az áruházak között, de mi a legolcsóbb?
A Lidl nagy csinnadrattával jelentette be, hogy átfogó árcsökkentési stratégiába kezd, utánajártunk, mit lép erre a konkurencia.
mandiner.hu
508 napja
Menü