Ezzel az Audival tilos volt hibázni
Ha valami fontos az Audinál, az egy A6 modellváltása. A típus 1994 óta meghatározó a felső középkategóriában a kétféle karosszériával. A nagypályás autót kombiként vezettük a legkevésbé drága verzióban és 367 lóerős, hathengeres csúcsmodellként is.
vezess.hu
89 napja
Igazából a nagy motor fogyaszt keveset?
2,5 literes benzines szívómotort ma már csak a Mazda3-nál nagyobb autók hibrid hajtásrendszerében találni, itt viszont nagyfeszültségű akku és villanymotor nélkül mozgatja az autót. Jó oka van, hogy mások nem ezt csinálják, vagy a Mazda útja is működhet?
vezess.hu
90 napja
Eltűnt ez az álomautó Magyarországról
Rövid időre hazánkba érkezett egy Rolls-Royce-kontingens, amelynek impozáns tagja a Vezesshez is eljutott. A hat évnyi gyártás után tökéletesített Cullinan az autózás fennkölt dimenziójába emeli az utasait, de a sofőr nélkül közlekedő tulajoknak is tud mit mutatni.
vezess.hu
93 napja
Nagyot mehet itthon a Dacia új családi autója
Annyira megdrágultak az új autók Magyarországon, hogy 9 999 000 forintos alapárával a Dacia Bigster elsőre akár jó ajánlatnak is tűnhet. De ezért a pénzért már bőven lehetnek elvárásaink, amin a felfelé kapaszkodó márka simán elhasalhat. Mit tud a Dacia Bigster?
vezess.hu
97 napja