Raktárak, ahol dermesztő a hatékonyság

Raktárak, ahol dermesztő a hatékonyság

A hűtött raktári logisztika élénkebb, mint valaha. Az élelmiszergyártók, szupermarketek, éttermek és gyógyszeripari cégek számára a gyors és megbízható szállítás kulcsfontosságú, ehhez azonban a korábbinál nagyobb tárolási kapacitásra van szükség. Mutatjuk, milyen modern megoldások segítik napjainkban az intralogisztikát.

#cm #brandlab #brandchannel #logisztika #raktározás #intralogisztika #ssi schaefer #ssi schäfer #mélyhűtött élelmiszer

hvg.hu logohvg.hu

118 napja

Depressziódiétával és fizikai antidepresszánssal a lelkünkért

Depressziódiétával és fizikai antidepresszánssal a lelkünkért

A depressziós hangulatot, sőt, még akár a depressziót mint betegséget is le lehet győzni, ha tudatosan vesszük fel velük a kesztyűt. Elég, ha a két legfontosabb szegmensre, a táplálkozásra és a mozgásra fókuszálunk, és máris kifelé tarthatunk a mély gödörből.

#sport #életmód #cm #brandlab #brandchannel #depresszió #testmozgás #remotiv extra #remotivextra #phytotec hungária bt. #antidepresszáns

hvg.hu logohvg.hu

127 napja

Íme a következménye a sok házhoz rendelésnek

Sokan nem is gondoljuk végig, milyen mértékű tervezettség szükséges ahhoz, hogy az otthonunk kényelméből megrendelt termékek eljussanak hozzánk. Pedig mára emberek, robotok és mesterséges intelligencia felügyelte automata rendszerek gondoskodnak a minél zökkenőmentesebb ügyfélélményért. De vajon hol van az ember szerepe ezekben a rendszerekben? Milyen folyamatok, trendek jellemzik az intralogisztika világát? Többek között ezekről a kérdésekről is beszélgettünk az SSI SCHÄFER két szakemberével.

#podcast #tech #mesterséges intelligencia #mi #robot #cm #brandlab #brandchannel #ai #brandtalks #hvg brandtalks #logisztika #raktár #raktározás #intralogisztika

hvg.hu logohvg.hu

128 napja

Rosszkedv vagy depresszió? Vegyük észre időben a jeleket!

Rosszkedv vagy depresszió? Vegyük észre időben a jeleket!

A depresszió sokak számára csupán egy kifejezés arra, ha valaki panaszkodik, kedvetlen, vagy egyszerűen nincs kedve semmihez. Pedig a fogalom maga súlyos betegséget takar, és nem mindegy, hogy felismerjük-e, illetve kezeljük-e időben a tüneteket.

#életmód #cm #brandlab #brandchannel #depresszió #levertség #remotiv extra #remotivextra

hvg.hu logohvg.hu

133 napja

Nem maradunk örökké fiatalok, és ezt valahogy fel kell dolgoznunk

Nem maradunk örökké fiatalok, és ezt valahogy fel kell dolgoznunk

Kezdetben azt hisszük, örökké fiatalok maradunk, mi biztosan nem fogunk öregedni, egy ráncunk sem lesz. A változókor beköszöntével azonban be kell látnunk, hogy ez igenis bekövetkezik – már ha szerencsések vagyunk. A változást sosem könnyű feldolgozni, ez pedig egy igazán komplex, testet-lelket igénybe vevő transzformáció, amelyet úgy hívnak: menopauza. Ebben jelentenek nagy segítséget a női közösségek, amelyek fókuszában a változókor áll.

#életmód #cm #brandlab #menopauza #brandchannel #phytotec #remifemin #remifeminplus #változókorú nők #önsegítő csoportok #önsegítő fórum

hvg.hu logohvg.hu

133 napja

Így mozogjon a változókorban!

Így mozogjon a változókorban!

Egyes nők jobban, mások kevésbé jól birkóznak meg a változókorral. Szem előtt tartva azt, hogy mindenkit különbözőképpen érint ez az időszak, egy általános jó tanács azért mégis adható az érintett hölgyeknek: mozogni, mozogni, mozogni!

#életmód #cm #brandlab #brandchannel #mozgás #phytotec #változókor #klimax #remifemin #remifeminplus

hvg.hu logohvg.hu

134 napja

Így lehet partnerünk a mesterséges intelligencia

Így lehet partnerünk a mesterséges intelligencia

A Samsung új telefonja végre elhozza azt, amire hosszú ideje vágyik a technológiai finomságokra nyitott közönség: az értelmesen használható mesterséges intelligenciát. Kollégánk a Galaxy S25 Ultrát tesztelte.

#tech #teszt #mesterséges intelligencia #samsung #cm #brandlab #brandchannel #ai #mobil #samsung galaxy s25 ultra

hvg.hu logohvg.hu

136 napja

Ezeket érdemes most beszerezni

Ezeket érdemes most beszerezni

Az ünnepi időszak hagyományosan a boldog családi együttlét, a pihenés és töltődés időszaka, ám a valóságban sokszor fárasztó és megterhelő is lehet. Nem csoda hát, hogy ezek után az évkezdés sokak számára kihívást jelent: mind szellemileg, mind fizikailag, de anyagi szempontból is. Íme néhány tipp, amivel abban segítünk, hogy könnyebben, nyugodtabban és olcsóbban induljon az új esztendő.

#újév #kupon #cm #brandcontent #brandlab #kereskedelem #akció #lidl

hvg.hu logohvg.hu

141 napja

Már egyetlen dízelautó lecserélése is jelentős lépés lehet

Már egyetlen dízelautó lecserélése is jelentős lépés lehet

Magyarországon a zöld átállás, bár lassabb ütemben halad, egyre inkább valós gazdasági szükségletté válik a vállalatok körében. Ennek része lehet napelemek telepítése ugyanúgy, mint az elektromos flotta alkalmazása vagy a töltőtelepítés. Radó Edinával, az E.ON e-mobilitási üzletfejlesztési szakértőjével beszélgettünk.

#elektromos autó #fenntarthatóság #cm #brandcontent #brandlab #e.on #töltés #elektromos autó feltöltése

hvg.hu logohvg.hu

145 napja

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

Egy életvitelszerűen autózó embert kérdeztünk az úton tapasztalható legjobb és legrosszabb helyzetekről, illetve arról, hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban.

#autó #ford #közlekedés #cm #brandlab #brandchannel #vezetés #suv #crossover #ford puma #vezetéstechnika

hvg.hu logohvg.hu

150 napja

Üzleti adminisztráció határok nélkül

Üzleti adminisztráció határok nélkül

Egy másik országban vállalkozni mindig kihívásokkal jár, különösen, ha az adminisztratív és jogi megfelelőség bonyolult előírásai között kell navigálni. A TMF Group évtizedek óta segíti ügyfeleit ebben a folyamatban, miközben a Global Business Complexity Index (GBCI) című tanulmányuk évről évre bemutatja a legösszetettebb piacok sajátosságait. Az interjúban Jan Willem van Drimmelen, a TMF Group európai vezetője beszél a cég tevékenységéről, a GBCI jelentőségéről, valamint a jövőbeni célkitűzésekről.

#cm #brandcontent #brandlab #vállalkozás #adminisztráció #üzleti #tmf group

hvg.hu logohvg.hu

167 napja

Ha egy helyre látogat el Ausztriában, ez legyen az!

Ha egy helyre látogat el Ausztriában, ez legyen az!

Hófödte hegyek, kristálytiszta tavak és bájos alpesi falvak: Salzburg tartományában különböző programok várják a tél szerelmeseit a síeléstől a szánkózásig, a túrázástól a kulináris élvezetekig. A térség a sport, a kultúra és a gasztronómia rajongóinak is számtalan lehetőséget kínál. Salzburg adventi vásárai, alpesi hagyományai és a modern téli események mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az itt töltött idő örökre emlékezetes maradjon.

#ausztria #tél #cm #brandlab #brandchannel #üdülés #síparadicsom #salzburg #üdülés ausztriában

hvg.hu logohvg.hu

172 napja

Az ellentmondásos magyar lízingpiac: erősödés az autóknál, gyengélkedés az agrárgépeknél

Az ellentmondásos magyar lízingpiac: erősödés az autóknál, gyengélkedés az agrárgépeknél

Az autófinanszírozásnak köszönhető, hogy pozitív eredményt ért el 2024-ben a magyarországi lízingpiac – erről számoltak be az ágazatot képviselő szereplők egy kerekasztal-beszélgetésen. Az agráreszközök piacán ugyanakkor visszaesés tapasztalható, a szereplők borúlátóak a következő évet illetően. A személyautók esetében a károsanyag-kibocsátási kvótáknak való megfelelés nehezíti a piaci szereplők helyzetét.

#gazdaság #agrár #cm #brandcontent #brandlab #lízing #lízingpiac #autófinanszírozás #merkantil bank #merkantil bank zrt

hvg.hu logohvg.hu

178 napja

A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára

A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára

Az egyre gyorsuló digitális világban a fintechszolgáltatások nemcsak az átlagos felhasználóknak, de a náluk jóval fiatalabbak számára is lehetővé teszik a mindennapi pénzügyek feletti kontroll gyakorlását. Ahogyan azt a költési mintázatainkon tapasztalhatjuk, valószínűleg sokan hálásak lettünk volna, ha a pénzügyek tudatos kezelésére már gyermekkorban ráirányítják a figyelmünket. Az OTP Bank ezt felismerve vezetett be új szolgáltatást, amely lehetővé teszi, hogy a szülők online, a saját mobiljukon nyissanak bankszámlát 14 év alatti gyermekeik számára. Az újítás céljairól és a fejlesztés kihívásairól Kuhárszki Andrással, az OTP Bank fejlesztési területéért felelős ügyvezető igazgatójával beszélgettünk, néhány gondolatot szentelve az OTP MobilBank egyéb fejlesztéseinek is.

#otp #cm #brandcontent #brandlab #otp bank #pénzügyek #otp bank nyrt. #pénzügyi tudatosság #bankolás #számlanyitás #digitális bankolás

hvg.hu logohvg.hu

178 napja

Mi fér bele 26 percbe? – Ezt tedd, amíg feltölt az autód

Mi fér bele 26 percbe? – Ezt tedd, amíg feltölt az autód

Az elektromos autókat akár otthon vagy a munkahelyen is tölthetjük, így elhalványulni látszik a vita, hogy ilyen szempontból a belső égésű motorral szerelt vagy a tisztán villanyos változat a praktikusabb-e. Ha út közben kell “etetni”, a gépet, az sem kidobott idő, ezért adunk pár tippet, hogy mire lehet felhasználni ezt a szűk fél órát.

#elektromos autó #cm #brandlab #brandchannel #töltés #ford explorer #villanyautó töltés

hvg.hu logohvg.hu

178 napja

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Megjelent a Mastercard „Fenntarthatósági Percepciós Index”, amely átfogó képet nyújt a hazai bankszektor környezeti fenntarthatósági teljesítményéről. A tanulmány bemutatja, hogy a bankok milyen eredményeket értek el a zöld átállás terén és milyen elvárásokat támasztanak velük szemben a magyar fogyasztók.

#fenntarthatóság #mastercard #cm #brandcontent #brandlab #élhető környezet #bank #bankszektor

hvg.hu logohvg.hu

179 napja

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Egy kis-és középvállalkozás zöldülésének folyamatában fontos mérföldkő az, amikor a működéséhez szükséges energiát már fenntartható energiaforrásokkal tudja biztosítani. Ennek egyik módja a származási garanciával ellátott zöldáram vásárlása, ami a környezetvédelmi szempont mellett üzleti hasznot is biztosít a felhasználónak. De nézzük, mi a zöldáram, hogyan szerezhető be, és milyen előnye származhat belőle egy vállalkozásnak?

#cm #brandcontent #brandlab #megújuló energia #energetika #e.on #zöld energia #zöld áram

hvg.hu logohvg.hu

179 napja

Eldőlt már a készpénz és a bankkártya "csatája"?

Eldőlt már a készpénz és a bankkártya "csatája"?

Kijött a Mastercard legfrissebb, 2023-as adatokat feldolgozó Digitális Fizetési Indexe (DFI), amely 2020 óta vizsgálja a magyarok fizetési szokásait. A jelentés alapján Magyarország a digitális fizetési megoldások széles körű elterjedése felé tart, a készpénz szerepe azonban még mindig erős. Az elmúlt négy évben 11 ponttal nőtt a DFI-index, főként a mobiltárcák és az érintésmentes fizetések előretörésének köszönhetően. Az infrastrukturális fejlődés ellenére a készpénzhez ragaszkodó rétegek és a pénzügyi tudásbeli hiányosságok akadályozzák a további fejlődést. A digitális fizetések népszerűsítésében ezért kulcsfontosságú szerep jut a pénzügyi oktatásnak és a mikrokereskedők digitális integrálásának.

#bankkártya #mastercard #cm #brandcontent #brandlab #pénzügyek #digitális fizetés #pos #készpénz #qr-kód

hvg.hu logohvg.hu

179 napja

Fókuszban a globális minimumadó

Fókuszban a globális minimumadó

A 2024-es naptári év jelentős változást hozott a multinacionális cégek életében, ugyanis ez az első év, amikor a globális minimumadóra vonatkozó szabályoknak eleget kell tenniük. Cikkünkben a szabályozás főbb sarokpontjait, illetve a jogalkotás legfontosabb fejleményeit foglaljuk össze.

#gazdaság #globális minimumadó #cm #brandlab #brandchannel #adózás #adózóna

hvg.hu logohvg.hu

180 napja

Az időskor nem láthatatlan

Az időskor nem láthatatlan

Egy fontos társadalmi jelenségre, az idősebb korosztály láthatatlanságára hívja fel a figyelmet idei karácsonyi kampányában a Vodafone Magyarország. A szolgáltató egy szívmelengető, elgondolkodtató ünnepi reklámfilmben dolgozza fel ezt az aktuális témát, amelyben Szacsvay László, Oszvald Marika és Székely B. István egy különleges városi kalandra indulnak. A karácsonyi felhívás célja, hogy új megvilágításba helyezze az időskor és a digitális világ kapcsolatát.

#karácsony #cm #brandlab #brandchannel #4ig #vodafone #4ig nyrt. #időskor

hvg.hu logohvg.hu

180 napja

Egy munkáltató, amely tényleg megbecsüli a dolgozóit

Egy munkáltató, amely tényleg megbecsüli a dolgozóit

Egyre több munkáltató ismeri fel azt, hogy milyen sokat jelenthet munkavállalóinak, ha az általános jólléti és egészségügyi juttatások mellett azok hosszú távú anyagi biztonságával is törődik. Az Év Gondoskodó Munkahelye Díj 2024 nyerteseinek gyakorlati megoldásait elemezzük a díj egyik zsűritagjával, Fata László juttatási szakértővel.

#nyugdíj #munkahely #cm #brandcontent #brandlab #pénzügyek #öngondoskodás #juttatás

hvg.hu logohvg.hu

180 napja

A magyarok nem számítanak semmi jóra a jövőben?

A magyarok nem számítanak semmi jóra a jövőben?

A bölcs, szorgalmas hangya és a gondtalan, ám felelőtlen tücsök története a gyerekkorunkból ismerős lehet. Ez a klasszikus mese nem csupán egy szórakoztató történet, hanem egy időtlen tanulság is, amit máig előszeretettel hangoztatunk, ha az öngondoskodásról, azaz a jövőre való felkészülésről van szó.

#felmérés #nyugdíj #cm #brandcontent #brandlab #pénzügyek #bank #öngondoskodás #pénzügyi tudatosság

hvg.hu logohvg.hu

181 napja

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?

A ragyogó nyár és az aranyló ősz után minden évben elkerülhetetlenül megérkezik a folyton borús égbolt és a szitáló eső időszaka. Reggel szürkeség fogad, aztán minden átmenet nélkül, délután 4-kor beáll az este, majd pár ehhez hasonló hét után megérkezik a még kevesebb napsütéssel kecsegtető tél.

#ausztria #utazás #tél #egészség #cm #brandlab #brandchannel #napfény #d-vitamin

hvg.hu logohvg.hu

181 napja

Drága, felesleges és mind ugyanazt tudja - vagy mégsem?

Drága, felesleges és mind ugyanazt tudja - vagy mégsem?

Számtalan tévhit forog közszájon még mindig a klímaberendezésekről, ami miatt sokan elzárkóznak attól, hogy ezt a megoldást válasszák, legyen szó akár hűtésről, akár fűtésről. Ezeket a rossz beidegződéseket vesszük sorra és oszlatjuk el cikkünkben.

#fűtés #cm #brandcontent #brandlab #energetika #e.on #klíma #hűtés #légkondi #fűtés korszerűsítés

hvg.hu logohvg.hu

181 napja

Csak készpénzt használ? Akkor van, amire biztos nem gondolt még

Csak készpénzt használ? Akkor van, amire biztos nem gondolt még

Vitathatatlan, hogy egyre népszerűbb az okoseszközökkel történő fizetés, vagyis az, amikor vásárláskor nem a plasztik bankkártyánkat használjuk, hanem a mobilunkat vagy az okosóránkat. Szetnics László, a Mastercard digitális megoldásokért felelős igazgatója interjúnkban többek között arról beszél, mik a digitális fizetés előnyei, és mennyire egyszerű azt az okoseszközökre varázsolni.

#bankkártya #okosóra #okostelefon #mastercard #cm #brandcontent #brandlab #pénzügyek #digitális fizetés #mobiltárca #érintésmentes fizetés

hvg.hu logohvg.hu

190 napja

Lakossági állampapírok privátbanki szemszögből

Lakossági állampapírok privátbanki szemszögből

2025 első hónapjaiban alapvető változás következik be számos lakossági állampapír kamatozásában, erre pedig minden befektetési szolgáltató komoly lehetőségként tekint. A lakossági állampapírokról a legtöbbeknek az Államkincstárnál vezetett számlákon lévő kisebb megtakarítások jutnak eszébe, arra kevesebben gondolnak, hogy a megváltozó kamatfeltételeknek a privátbanki ügyfelek portfólióiban is lényeges következménye lehet. Erről kérdeztük Tabányi Mónikát, a Concorde privátbanki üzletágának igazgatóját.

#befektetés #állampapír #cm #brandcontent #brandlab #vagyonkezelés #befektetések

hvg.hu logohvg.hu

193 napja

Égető kérdések – mutatjuk, mi a baj a füsttel

Égető kérdések – mutatjuk, mi a baj a füsttel

Már régóta nem vita tárgya, hogy a dohányzás ártalmas az egészségre. De azt már kevesebben tudják, hogy pontosan mi is az, ami a legtöbb problémát okozza a cigarettázás során. Ennek jártunk utána cikkünkben.

#cm #brandlab #brandchannel #füst #dohányzás #leszokás #füstmentes #philip morris

hvg.hu logohvg.hu

195 napja

Még több cikk…